Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Γιάννης Δημολιάτης (.) , Α. Δόση (.)
Γιάνης Δημολιάτης: Απολογισμός 1ου Διεπιστημονικού Συμποσίου "ΠΜΕ" . Παναγιώτης Μπαμίδης: Προγραμματισμός 2ου Διεπιστημονικού Συμποσίου "ΠΜΕ"Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Στ. Μπαλογιάννης (.) , Γ. Παπαντωνίου (.)
Μπαλογιάννης Στ. Αι δενδριτικαί συνάψεις και η συμβολή των εις την μάθησιν. Η εμπειρία εκ της νόσου του Alzheimer. Μελέτη διά της μεθόδου του Golgi και του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου. Παπαντωνίου Γ., Μωραΐτου Δ., Ντίνου Μ., Κατσαδήμα Ε., Σαββίδου Ε. Ελέγχοντας την υπόθεση της «ρετρογένεσης» μέσω της σύγκρισης της λανθάνουσας δομής τεσσάρων ψυχομετρικών δοκιμασιών ανάμεσα σε τυπικώς αναπτυσσόμενα παιδιά και νοητικά υγιείς ηλικιωμένους: Προκαταρκτική μελέτηΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Δημήτρης Βαρτζιώτης (Συγγραφέας)
Δημήτρης Βαρτζιώτης (συγγραφέας), Όλγα Ζήση (σκηνοθέτης), Γιάννης Θωμάς (ηθοποιός), Στέλιος Νίνης (ηθοποιός): Anacarbit (αποσπάσματα) Συγγραφέας, Σκηνοθέτης, Ηθοποιοί: ΣυζήτησηΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Γ. Νάσιος (.) , Β. Παπαδιώτη - Αθανασίου (.) , Ι. Πρελορέντζος (.) , Γ. Δημολιάτης (.) , Κ. Τσίτου (.)
Νάσιος Γ. Πώς ο εγκέφαλος μαθαίνει (και ξαναμαθαίνει) να μιλά: λειτουργική νευροανατομία του λόγου και μαθήματα από τη νευροαποκατάσταση της αφασίας. Αθανασίου Κ. Πραγματοποιώντας αλλαγές μέσα από τη χρήση θετικής γλώσσας. Η προσέγγιση του NLP. Παπαδιώτη-Αθανασίου Β., Τσίτου Ε. Ψυχοθεραπεία και εγκέφαλος: Η ψυχοθεραπεία αλλάζει τη δομή και τα νευρωνικά δίκτυα του εγκεφάλου. Πρελορέντζος Ι. Η σχέση του εγκέφαλου με τη συνείδηση σύμφωνα με τον Henri Bergson. Δημολιάτης Γ. Η κατάργηση των πανελλήνιων εξετάσεων προαπαιτούμενο εξόδου της χώρας από την Κρίση: Νευροφυσιολογικά η μη μάθηση είναι αδύνατη: καμιά εξέταση του μαθητή δεν χρειάζεται (μόνο του δασκάλου)Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Γ. Βρυώνης (.) , Ε. Τύμπα (.) , Β. Καραβίδα (.) , Α. Χαρίσης (.)
Τύμπα Ε. Μητρικός θηλασμός και ανάπτυξη του εγκεφάλου. Καραβίδα Β. Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στην ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών. Χαρίση Α. Συμβολικές διαστάσεις του μητρικού θηλασμούΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Π. Αναστασόπουλος (.) , Φ. Γκούτη (.) , Δ. Κουκλίδου (.) , Μ. Ηγουμενίδης (.) , Α. Λάζου (.)
Αναστασόπουλος Π. Το σύνδρομο Down (τρισωμία 21) ως περίπτωση μη μανθάνοντος εγκεφάλου. Γκούτη Φ., Καραγκιοζάκη Α., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Τα Γνωστικά Ελλείμματα Κοριτσιών με Σύνδρομο Turner και οι Επιπτώσεις στη Μάθηση. Κουκλίδου Δ., Παπαγιαννίδου Δ., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Το πρότυπο των ψυχογλωσσολογικών και γνωστικών αδυναμιών σε παιδιά με σύνδρομο Williams. Ηγουμενίδης Μ. Λειτουργικές ελλείψεις και λειτουργικά πλεονάσματα του εγκεφάλου: αναφορές στο έργο του Oliver Sacks (1933-2015). Σακελλαριάδης Α., Λάζου Α. Συνείδηση και Μορφή: Μια φιλοσοφική προσέγγιση με έμπρακτα παραδείγματαΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Μ. Ζαφρανά (.) , Μ. Μαυρίδου (.) , Ε. Τύμπα (.)
Ζαφρανά Μ. Εισαγωγή . Μαυρίδου Μ. Το σκάκι και η ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Γραμματικού Δ. Το Μοντεσοριανό υλικό και η λογικομαθηματική σκέψη. Τύμπα Ε. Δημόσιο Σχολείο: πόσο εφικτή είναι η απόκτηση και η εφαρμογή ενός παιδαγωγικού υλικού όπως το Μοντεσοριανό;Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Μαρία Ευθυμίου (.)
Μαρία Ευθυμίου, Βραβείο εξαίρετης πανεπιστημιακής διδασκαλίας 2013, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Ιστορικό παράδοξο: Θρησκευτικές βάσεις του Φιλελευθερισμού και του Κομμουνισμού του 19ου αιώνα. 500 χρόνια από την έναρξη τής Θρησκευτικής Μεταρρύθμισης και 100 από την Ρωσική Επανάσταση.Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Σ. Αδάμ (.) , Αλ Νταρουίς (.)
Στεφοπούλου Μ.-Κ, Αλ Νταρουίς Λ., Μάρη Ε. Μαθησιακές δυσκολίες / διαταραχές και επίγνωση των εκπαιδευτικών Αδάμ Σ., Περτέση Ντ. Η έννοια της γνώσης στο υποκείμενο και στη μηχανή – Προσκεκλημένη ομιλία