Βρέθηκαν 69 αποτελέσματα   RSS     Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

[Play] Διάλεξη 12 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

What’s new in Endocrinology: Drugs and diagnostic pitfalls 12/5/2014 - Στέλιος Φουντουλάκης / Activation pathway of Src kinase reveals intermediate states as targets for drug design - Panagiota Georgoulia
Εξάμηνο: 4o 2014-05-13 01:39:24 87
[Play] Διάλεξη 3 (Τσιλίδης ΚωνσταντίνοςΕπίκουρος Καθηγητής)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Αιτιότητα - Διαστρωμάτωση - Σφαλματα
Εξάμηνο: 5o 2013-10-23 03:45:30 818
[Play] Διάλεξη 7 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

παρουσίαση DNA microchip / Lab course & quantitative PCR. Μεταδιδακτορικός φοιτητής Κατερίνα Σουπσανά / παρουσίαση FACS (fluorescence activated cell sorter). Κολαίτης Βαρθολομάτος. Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, Αιματολογικό Τμήμα. / Ιδιοπαθής πνευμονική ίνωση - Γιωτάννα Δαλαβάγκα
Εξάμηνο: 4o 2013-05-14 01:57:47 77

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής)

Καλωσόρισμα – Χαιρετισμοί
2018-06-01 00:31:57 115

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Παναγιώτης Ζούπας  (.) , Χρύσα Παπαδοπούλου  (.)

Ζούπας Παναγιώτης, Ιδιοκτήτης της Σχολής «Τούνελ της Σιωπής». “Πώς μάθαινα μικρός και πώς μαθαίνω τώρα”. Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία. “Nα αγαπάς" (Παντελής Θαλασσινός): τραγούδι με φωνή και νοηματική Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία, Σιάνα Πολυξένια, Κωνσταντινίδου Ειρήνη, Αγγέλη Εβελίνα, Φυρινίδου Αναστασία. "Τούνελ της σιωπής”: τραγούδι με φωνή και νοηματική.
2018-06-01 00:18:57 96

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Χ. Χασιώτης  (.)

Χασιώτης Χ. Παιγνίδια Λογικής Σκέψης για όλους. Εργαστήριο
2018-06-02 01:06:26 67

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Νίκα  (.) , Φ. Ευαγγέλου  (.) , Ε. Ντέτσικα  (.) , Ι. Φριτζαλάς  (.)

Νίκα Γ. Η συμβολή της Μουσικοθεραπείας στη νευρολογική αποκατάσταση ενηλίκων ασθενών με προσβαλλόμενο ή τραυματισμένο εγκέφαλο . Ευαγγέλου Φ. Η χρήση της μουσικής και της μουσικοθεραπείας στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου, του νεογνού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του παιδιού. Ντέτσικα Ε. "Συντονίζοντας" το αυτί ο εγκέφαλος μαθαίνει καλύτερα. Φριτζαλάς Ι. Ηγεμών Νους - Από την στατική λογική στην κβαντική νοημοσύνη
2018-06-03 01:48:22 98

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μ. Πουρνάρη  (.) , Κ. Κώτσης  (.) , Κ. Τριανταφυλλίδης  (.) , Π. Μπαμίδης  (.)

Πουρνάρη Μ. Η διαθεωρητική αναγωγή του νοητικού στο νευροεπιστημονικό επίπεδο: Είναι δυνατή η αυτονομία των νοητικών φαινομένων από το νευροφυσιολογικό τους υπόβαθρο; Κώτσης Κ. Σχέση του δείκτη νοημοσύνης μαθητών Δημοτικού με τις αντιλήψεις τους για την έννοια της δύναμης. Η καμπύλη μάθησης στην έννοια της δύναμης. Τριανταφυλλίδης Κ. Η βιοηθική διάσταση μελέτης του DNA εγκεφαλικών κυττάρων, καθώς και η δημιουργία εγκεφαλικών ιστών στο εργαστήριο από βλαστοκύτταρα Μπαμίδης Π. Διαδικασίες μάθησης και συναισθηματικής επεξεργασίας στον εγκέφαλο που μαθαίνει
2018-06-01 01:41:57 111

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Ε. Αρετούλη  (.) , Τ. Μικρόπουλος  (.) , P. Chaysri  (.) , Α. Μακρή  (.) , Χ. Ζώνιος  (.) , Ε. Οικονόμου  (.) , Α. Αδαμοπούλου  (.) , Ι. Ρίζος  (.)

Αρετούλη Ε. Πώς μαθαίνει οι εγκέφαλος; H συμβολή των νευροεπιστημών: Τι είναι ήδη γνωστό. Μικρόπουλος Τ., Χαλκή Π. Τσιάρα Α., Συμβάλλουν οι νευροεπιστήμες στη διδακτική πράξη και τη μαθησιακή διαδικασία; Πρώτα αποτελέσματα. Chaysri P., Chaysri T. Ευφυείς Ρομποτικές Εφαρμογές (Intelligent Robotic Applications). Μακρή Α., Ρίζος Ι. Μηχανική Μάθηση για Αναγνώριση Προσώπων και άλλες εφαρμογές Υπολογιστικής Όρασης (AI in Face recognition & Computer Vision applications). Ζώνιος Χ., Πλατή Έ. Αναγνώριση Ομιλίας (Speech Recognition). Οικονόμου Ε., Νικολόπουλος Σπ., Κομπατσιάρης Ι. Διασύνδεση Εγκεφάλου – Υπολογιστή: Μια εισαγωγή. Αδαμοπούλου Α. Μπορεί μια βιωματική εμπειρία να κινητοποιήσει τους μηχανισμούς μάθησης; Μία πρόταση για τη διδασκαλία της ιστορίας της τέχνης σε σχολές καλών τεχνών και αρχιτεκτονικής.
2018-06-01 01:57:35 241

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Β. Κούτρας  (.) , Π. Στράτη  (.) , Ν. Καμπύλης  (.) , Γ. Τσαπαρλής  (.) , A. Σακαρετσάνου  (.)

Κούτρας Β. Το βιολογικό υπόβαθρο των προγραμμάτων κοινωνικής συναισθηματικής μάθησης στα παιδιά. Στράτη Π.,Σακελλαρίου Μ., Αναγνωστοπούλου Ρ. Διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις για τη συνεκπαίδευση παιδιών με τυπική και μη τυπική ανάπτυξη. Καμπύλης Ν. Η διεργασία της συναισθηματικής μνήμης, ως εργαλείο μάθησης ή μαθησιακού μετασχηματισμού, στη βάση της λειτουργικής συνεργασίας του συναισθηματικού παλίμψηστου της Αμυγδαλής και του Νεοφλοιού. Τσαπαρλής Γ., Σταμοβλάσης Δ. Σπουδαστές με υψηλές ικανότητες και επιδόσεις στην επίλυση προβλημάτων φυσικών επιστημών και σε άλλα ανώτερης τάξης γνωσιακά έργα: Ο ρόλος επιλεγμένων ψυχομετρικών μεταβλητών. Σακαρετσάνου Ά.-Κ, Πατσιά Α., Μπιζιργιάννη Β., Μπακόλα Μ., Κατσαρός Ε., Κούτρας Β., Δημολιάτης Γ., Γελαστοπούλου Ε. Πώς μάθαμε ό,τι μάθαμε: ένα βιωματικό διήμερο χωρίς εξετάσεις αρχίζοντας το μεταπτυχιακό Δημόσιας Υγείας Πανεπιστημίου Πατρών.
2018-06-02 01:31:36 99

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Ε. Πετροπούλου  (.) , Μ. Νταλούκα  (.) , Σ. Μαντζούκας  (.) , Θ. Γκόγκας  (.) , Α. Ντανίκα  (.) , Ε. Μαστορίδου  (.) , Γ. Σαχανίδου  (.) , Κ. Σκάνδαλου  (.) , Π. Μερτζανίδης  (.)

Ντανίκα Ά., Μαστορίδου Ε., Σαχανίδου Γ., Σκάνδαλου Κ., Π. Μερτζανίδης, Βελογιάννη Λ., Δημολιάτης Γ. Εξετάσεις κλειστού ή ανοιχτού βιβλίου; Βιώματα από πρόσφατη ταυτόχρονη εφαρμογή τους Πετροπούλου Ε., Τσαγκάρης Χ. Η συμβολή της παρεγκεφαλίδας στην εκμάθηση του πολιτισμού: Πώς η επανάληψη έγινε μητέρα της γνώσης. Νταλούκα Μ. Εγκέφαλος και Πνεύμονας: Ένας επικίνδυνος διάλογος. Μαντζούκας Σ. Η εξέλιξη της μετατεχνοκρατικής γνώσης για επαγγελματίες υγείας μέσω της αναστοχαστικής μάθησης. Γκόγκας Θ. Εκπαιδευτική και Πολιτική Διγλωσσία.
2018-06-03 01:31:59 84

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Π. Αναστασόπουλος  (.) , Ι. Μαρή  (.)

Αναστασόπουλος Π. Από τη σύλληψη έως τη γέννηση: Υπερηχογραφική ανατομία του μανθάνοντος εμβρυϊκού εγκεφάλου. Η διαδικασία του τοκετού ως μέσου διατήρησης του εμβρυϊκού εγκεφάλου. Μαρή Ι. Μαθαίνει ο Εγκέφαλος του εμβρύου; Τι και Πώς;
2018-06-02 01:22:05 86

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Βοζαΐτης  (.) , Ε. Τσουμάνης  (.) , Γ. Δημητρόπουλος  (.) , Χ. Χασιώτης  (.) , Π. Μαργαρίτη  (.) , Β. Ανδρούτσου  (.)

Βοζαΐτης Γ. Όταν ο εγκέφαλος «καίγεται»: Όψεις της καθημερινής μάθησης των διευθυντών σχολικών μονάδων. Τσουμάνη Ε. Είμαι στην τάξη και βλέπω πως σκέφτονται, διδάσκω με όλες τις αισθήσεις. Δημητρόπουλος Γ., Παπαδόπουλος Π. Πώς να τριπλασιάσετε την ταχύτητα αφομοίωσης της ύλης. Χασιώτης Χ. Παθολογικές μορφές μάθησης και το Σύνδρομο Επίκτητης Διανοητικής Ανεπάρκειας (ΣΕΔΑ). Μαργαρίτη Π. Εκπαίδευση με βάση νευροαπεικονιστικά δεδομένα του εγκεφάλου: Πώς μαθαίνει το παιδί; Ο εγκέφαλος είναι κοινωνικός, η μάθηση συνεργατική. Αφήστε τους μαθητές να απαντούν λάθος. Το στρες αναστέλλει τη διαδικασία μάθησης. Ο ύπνος πανίσχυρος βοηθός της μνήμης. Ανδρούτσου Β., Ζώη Ε. Κατανοώντας τον εγκέφαλο των χαρισματικών.
2018-06-01 01:39:23 122

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Κ. Τσιούρης  (.) , Α. Ντέμου  (.)

Τσιούρης Κ., Κονιτσιώτης Σ., Κουτσούρης Δ., Φωτιάδης Δ. Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ανίχνευση Επιληπτικών Κρίσεων. Ντέμου Α., Τριπολίτη Ε., Μαργαρίτη Π., Αργυροπούλου Μ., Φωτιάδης Δ. Μοντελοποίηση Λειτουργικών Διεργασιών του Εγκεφαλικού Ιστού
2018-06-03 00:39:19 55
[Play] Διάλεξη 1 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Δεξιότητες επικοινωνίας
Εξάμηνο: 8o 2013-02-13 01:16:18 208
[Play] Διάλεξη 1 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ημερίδα (μέρος 1ο)
Εξάμηνο: 4o 2014-05-17 02:12:50 189
[Play] Διάλεξη 1 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Εισαγωγικό μάθημα, Εκπαιδευτικοί στόχοι - Βασικές έννοιες περιγραφικής επιδημιολογίας
Εξάμηνο: 5o 2013-10-10 02:36:15 797
[Play] Διάλεξη 1 (Σαλαντή ΓεωργίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Περιγραφική έρευνα, μελέτες κοόρτης και δείκτου-ελέγχου
Εξάμηνο: 6o 2014-02-20 01:11:18 702
[Play] Διάλεξη 10 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2014-05-14 01:21:38 101
[Play] Διάλεξη 10 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Identifying novel therapeutic targets for tumors with dysregulated PI3K & mTOR signaling - Aristotelis Astrinidis / Ερευνητική προσέγγιση διαταραχών του ΚΝΣ - Κατερίνα Αντωνίου
Εξάμηνο: 4o 2013-07-05 02:07:58 80
Top