Βρέθηκαν 56 αποτελέσματα   RSS     Επιστήμες Υγείας [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

[Play] Διάλεξη 10 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Αποτίμηση κατευθυντήριων οδηγιών
Εξάμηνο: 6o 2014-04-02 01:25:42 220
[Play] Διάλεξη 8 (Δημολιάτης ΙωάννηςΑναπληρωτής Καθηγητής)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Γενικές αρχές προληπτικής ιατρικής
Εξάμηνο: 5o 2013-12-02 01:33:24 217
[Play] Διάλεξη 7 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Γενικές αρχές προληπτικής ιατρικής
Εξάμηνο: 5o 2013-11-20 01:07:29 213
[Play] Διάλεξη 10 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Συμπεριφορές που σχετίζονται με την υγεία
Εξάμηνο: 5o 2013-12-09 01:24:52 204

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Ε. Αρετούλη  (.) , Τ. Μικρόπουλος  (.) , P. Chaysri  (.) , Α. Μακρή  (.) , Χ. Ζώνιος  (.) , Ε. Οικονόμου  (.) , Α. Αδαμοπούλου  (.) , Ι. Ρίζος  (.)

Αρετούλη Ε. Πώς μαθαίνει οι εγκέφαλος; H συμβολή των νευροεπιστημών: Τι είναι ήδη γνωστό. Μικρόπουλος Τ., Χαλκή Π. Τσιάρα Α., Συμβάλλουν οι νευροεπιστήμες στη διδακτική πράξη και τη μαθησιακή διαδικασία; Πρώτα αποτελέσματα. Chaysri P., Chaysri T. Ευφυείς Ρομποτικές Εφαρμογές (Intelligent Robotic Applications). Μακρή Α., Ρίζος Ι. Μηχανική Μάθηση για Αναγνώριση Προσώπων και άλλες εφαρμογές Υπολογιστικής Όρασης (AI in Face recognition & Computer Vision applications). Ζώνιος Χ., Πλατή Έ. Αναγνώριση Ομιλίας (Speech Recognition). Οικονόμου Ε., Νικολόπουλος Σπ., Κομπατσιάρης Ι. Διασύνδεση Εγκεφάλου – Υπολογιστή: Μια εισαγωγή. Αδαμοπούλου Α. Μπορεί μια βιωματική εμπειρία να κινητοποιήσει τους μηχανισμούς μάθησης; Μία πρόταση για τη διδασκαλία της ιστορίας της τέχνης σε σχολές καλών τεχνών και αρχιτεκτονικής.
2018-06-01 01:57:35 184
[Play] Διάλεξη 1 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Δεξιότητες επικοινωνίας
Εξάμηνο: 8o 2013-02-13 01:16:18 156
[Play] Διάλεξη 13 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαχείριση ασθενών με πολλαπλή νοσηρότητα
Εξάμηνο: 8o 2014-05-26 01:31:27 149

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Π. Αναστασόπουλος  (.) , Φ. Γκούτη  (.) , Δ. Κουκλίδου  (.) , Μ. Ηγουμενίδης  (.) , Α. Λάζου  (.)

Αναστασόπουλος Π. Το σύνδρομο Down (τρισωμία 21) ως περίπτωση μη μανθάνοντος εγκεφάλου. Γκούτη Φ., Καραγκιοζάκη Α., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Τα Γνωστικά Ελλείμματα Κοριτσιών με Σύνδρομο Turner και οι Επιπτώσεις στη Μάθηση. Κουκλίδου Δ., Παπαγιαννίδου Δ., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Το πρότυπο των ψυχογλωσσολογικών και γνωστικών αδυναμιών σε παιδιά με σύνδρομο Williams. Ηγουμενίδης Μ. Λειτουργικές ελλείψεις και λειτουργικά πλεονάσματα του εγκεφάλου: αναφορές στο έργο του Oliver Sacks (1933-2015). Σακελλαριάδης Α., Λάζου Α. Συνείδηση και Μορφή: Μια φιλοσοφική προσέγγιση με έμπρακτα παραδείγματα
2018-06-02 01:33:29 116

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Βρυώνης  (.) , Ε. Τύμπα  (.) , Β. Καραβίδα  (.) , Α. Χαρίσης  (.)

Τύμπα Ε. Μητρικός θηλασμός και ανάπτυξη του εγκεφάλου. Καραβίδα Β. Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στην ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών. Χαρίση Α. Συμβολικές διαστάσεις του μητρικού θηλασμού
2018-06-01 00:41:25 112
[Play] Διάλεξη 12 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαχείριση ασθενών που λαμβάνουν πολλαπλα φάρμακα
Εξάμηνο: 8o 2014-05-21 01:20:59 109
[Play] Διάλεξη 4 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ανακοίνωση της διάγνωσης μιας σοβαρής νόσου
Εξάμηνο: 8o 2013-02-25 01:39:36 104
[Play] Διάλεξη 2 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Σχέση Γιατρού-Ασθενή
Εξάμηνο: 8o 2013-02-19 01:18:46 101

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Νάσιος  (.) , Β. Παπαδιώτη - Αθανασίου  (.) , Ι. Πρελορέντζος  (.) , Γ. Δημολιάτης  (.) , Κ. Τσίτου  (.)

Νάσιος Γ. Πώς ο εγκέφαλος μαθαίνει (και ξαναμαθαίνει) να μιλά: λειτουργική νευροανατομία του λόγου και μαθήματα από τη νευροαποκατάσταση της αφασίας. Αθανασίου Κ. Πραγματοποιώντας αλλαγές μέσα από τη χρήση θετικής γλώσσας. Η προσέγγιση του NLP. Παπαδιώτη-Αθανασίου Β., Τσίτου Ε. Ψυχοθεραπεία και εγκέφαλος: Η ψυχοθεραπεία αλλάζει τη δομή και τα νευρωνικά δίκτυα του εγκεφάλου. Πρελορέντζος Ι. Η σχέση του εγκέφαλου με τη συνείδηση σύμφωνα με τον Henri Bergson. Δημολιάτης Γ. Η κατάργηση των πανελλήνιων εξετάσεων προαπαιτούμενο εξόδου της χώρας από την Κρίση: Νευροφυσιολογικά η μη μάθηση είναι αδύνατη: καμιά εξέταση του μαθητή δεν χρειάζεται (μόνο του δασκάλου)
2018-06-02 01:34:10 101

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μαρία Ευθυμίου  (.)

Μαρία Ευθυμίου, Βραβείο εξαίρετης πανεπιστημιακής διδασκαλίας 2013, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Ιστορικό παράδοξο: Θρησκευτικές βάσεις του Φιλελευθερισμού και του Κομμουνισμού του 19ου αιώνα. 500 χρόνια από την έναρξη τής Θρησκευτικής Μεταρρύθμισης και 100 από την Ρωσική Επανάσταση.
2018-06-01 01:44:08 94
[Play] Διάλεξη 5 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Προληπτική φροντίδα σε ενήλικες
Εξάμηνο: 8o 2013-03-04 01:28:27 87
[Play] Διάλεξη 7 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2013-03-27 00:33:35 87

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής)

Καλωσόρισμα – Χαιρετισμοί
2018-06-01 00:31:57 86
[Play] Διάλεξη 11 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2014-05-20 01:33:58 85

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μ. Πουρνάρη  (.) , Κ. Κώτσης  (.) , Κ. Τριανταφυλλίδης  (.) , Π. Μπαμίδης  (.)

Πουρνάρη Μ. Η διαθεωρητική αναγωγή του νοητικού στο νευροεπιστημονικό επίπεδο: Είναι δυνατή η αυτονομία των νοητικών φαινομένων από το νευροφυσιολογικό τους υπόβαθρο; Κώτσης Κ. Σχέση του δείκτη νοημοσύνης μαθητών Δημοτικού με τις αντιλήψεις τους για την έννοια της δύναμης. Η καμπύλη μάθησης στην έννοια της δύναμης. Τριανταφυλλίδης Κ. Η βιοηθική διάσταση μελέτης του DNA εγκεφαλικών κυττάρων, καθώς και η δημιουργία εγκεφαλικών ιστών στο εργαστήριο από βλαστοκύτταρα Μπαμίδης Π. Διαδικασίες μάθησης και συναισθηματικής επεξεργασίας στον εγκέφαλο που μαθαίνει
2018-06-01 01:41:57 83

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Βοζαΐτης  (.) , Ε. Τσουμάνης  (.) , Γ. Δημητρόπουλος  (.) , Χ. Χασιώτης  (.) , Π. Μαργαρίτη  (.) , Β. Ανδρούτσου  (.)

Βοζαΐτης Γ. Όταν ο εγκέφαλος «καίγεται»: Όψεις της καθημερινής μάθησης των διευθυντών σχολικών μονάδων. Τσουμάνη Ε. Είμαι στην τάξη και βλέπω πως σκέφτονται, διδάσκω με όλες τις αισθήσεις. Δημητρόπουλος Γ., Παπαδόπουλος Π. Πώς να τριπλασιάσετε την ταχύτητα αφομοίωσης της ύλης. Χασιώτης Χ. Παθολογικές μορφές μάθησης και το Σύνδρομο Επίκτητης Διανοητικής Ανεπάρκειας (ΣΕΔΑ). Μαργαρίτη Π. Εκπαίδευση με βάση νευροαπεικονιστικά δεδομένα του εγκεφάλου: Πώς μαθαίνει το παιδί; Ο εγκέφαλος είναι κοινωνικός, η μάθηση συνεργατική. Αφήστε τους μαθητές να απαντούν λάθος. Το στρες αναστέλλει τη διαδικασία μάθησης. Ο ύπνος πανίσχυρος βοηθός της μνήμης. Ανδρούτσου Β., Ζώη Ε. Κατανοώντας τον εγκέφαλο των χαρισματικών.
2018-06-01 01:39:23 83
Top