Βρέθηκαν 56 αποτελέσματα   RSS     Επιστήμες Υγείας [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

[Play] Διάλεξη 5 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Προληπτική φροντίδα σε ενήλικες
Εξάμηνο: 8o 2013-03-04 01:28:27 87
[Play] Διάλεξη 7 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2013-03-27 00:33:35 87

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μαρία Ευθυμίου  (.)

Μαρία Ευθυμίου, Βραβείο εξαίρετης πανεπιστημιακής διδασκαλίας 2013, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Ιστορικό παράδοξο: Θρησκευτικές βάσεις του Φιλελευθερισμού και του Κομμουνισμού του 19ου αιώνα. 500 χρόνια από την έναρξη τής Θρησκευτικής Μεταρρύθμισης και 100 από την Ρωσική Επανάσταση.
2018-06-01 01:44:08 94
[Play] Διάλεξη 2 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Σχέση Γιατρού-Ασθενή
Εξάμηνο: 8o 2013-02-19 01:18:46 101

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Νάσιος  (.) , Β. Παπαδιώτη - Αθανασίου  (.) , Ι. Πρελορέντζος  (.) , Γ. Δημολιάτης  (.) , Κ. Τσίτου  (.)

Νάσιος Γ. Πώς ο εγκέφαλος μαθαίνει (και ξαναμαθαίνει) να μιλά: λειτουργική νευροανατομία του λόγου και μαθήματα από τη νευροαποκατάσταση της αφασίας. Αθανασίου Κ. Πραγματοποιώντας αλλαγές μέσα από τη χρήση θετικής γλώσσας. Η προσέγγιση του NLP. Παπαδιώτη-Αθανασίου Β., Τσίτου Ε. Ψυχοθεραπεία και εγκέφαλος: Η ψυχοθεραπεία αλλάζει τη δομή και τα νευρωνικά δίκτυα του εγκεφάλου. Πρελορέντζος Ι. Η σχέση του εγκέφαλου με τη συνείδηση σύμφωνα με τον Henri Bergson. Δημολιάτης Γ. Η κατάργηση των πανελλήνιων εξετάσεων προαπαιτούμενο εξόδου της χώρας από την Κρίση: Νευροφυσιολογικά η μη μάθηση είναι αδύνατη: καμιά εξέταση του μαθητή δεν χρειάζεται (μόνο του δασκάλου)
2018-06-02 01:34:10 101
[Play] Διάλεξη 4 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ανακοίνωση της διάγνωσης μιας σοβαρής νόσου
Εξάμηνο: 8o 2013-02-25 01:39:36 104
[Play] Διάλεξη 12 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαχείριση ασθενών που λαμβάνουν πολλαπλα φάρμακα
Εξάμηνο: 8o 2014-05-21 01:20:59 109

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Βρυώνης  (.) , Ε. Τύμπα  (.) , Β. Καραβίδα  (.) , Α. Χαρίσης  (.)

Τύμπα Ε. Μητρικός θηλασμός και ανάπτυξη του εγκεφάλου. Καραβίδα Β. Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στην ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών. Χαρίση Α. Συμβολικές διαστάσεις του μητρικού θηλασμού
2018-06-01 00:41:25 112

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Π. Αναστασόπουλος  (.) , Φ. Γκούτη  (.) , Δ. Κουκλίδου  (.) , Μ. Ηγουμενίδης  (.) , Α. Λάζου  (.)

Αναστασόπουλος Π. Το σύνδρομο Down (τρισωμία 21) ως περίπτωση μη μανθάνοντος εγκεφάλου. Γκούτη Φ., Καραγκιοζάκη Α., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Τα Γνωστικά Ελλείμματα Κοριτσιών με Σύνδρομο Turner και οι Επιπτώσεις στη Μάθηση. Κουκλίδου Δ., Παπαγιαννίδου Δ., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Το πρότυπο των ψυχογλωσσολογικών και γνωστικών αδυναμιών σε παιδιά με σύνδρομο Williams. Ηγουμενίδης Μ. Λειτουργικές ελλείψεις και λειτουργικά πλεονάσματα του εγκεφάλου: αναφορές στο έργο του Oliver Sacks (1933-2015). Σακελλαριάδης Α., Λάζου Α. Συνείδηση και Μορφή: Μια φιλοσοφική προσέγγιση με έμπρακτα παραδείγματα
2018-06-02 01:33:29 116
[Play] Διάλεξη 13 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαχείριση ασθενών με πολλαπλή νοσηρότητα
Εξάμηνο: 8o 2014-05-26 01:31:27 149
[Play] Διάλεξη 1 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Δεξιότητες επικοινωνίας
Εξάμηνο: 8o 2013-02-13 01:16:18 156

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Ε. Αρετούλη  (.) , Τ. Μικρόπουλος  (.) , P. Chaysri  (.) , Α. Μακρή  (.) , Χ. Ζώνιος  (.) , Ε. Οικονόμου  (.) , Α. Αδαμοπούλου  (.) , Ι. Ρίζος  (.)

Αρετούλη Ε. Πώς μαθαίνει οι εγκέφαλος; H συμβολή των νευροεπιστημών: Τι είναι ήδη γνωστό. Μικρόπουλος Τ., Χαλκή Π. Τσιάρα Α., Συμβάλλουν οι νευροεπιστήμες στη διδακτική πράξη και τη μαθησιακή διαδικασία; Πρώτα αποτελέσματα. Chaysri P., Chaysri T. Ευφυείς Ρομποτικές Εφαρμογές (Intelligent Robotic Applications). Μακρή Α., Ρίζος Ι. Μηχανική Μάθηση για Αναγνώριση Προσώπων και άλλες εφαρμογές Υπολογιστικής Όρασης (AI in Face recognition & Computer Vision applications). Ζώνιος Χ., Πλατή Έ. Αναγνώριση Ομιλίας (Speech Recognition). Οικονόμου Ε., Νικολόπουλος Σπ., Κομπατσιάρης Ι. Διασύνδεση Εγκεφάλου – Υπολογιστή: Μια εισαγωγή. Αδαμοπούλου Α. Μπορεί μια βιωματική εμπειρία να κινητοποιήσει τους μηχανισμούς μάθησης; Μία πρόταση για τη διδασκαλία της ιστορίας της τέχνης σε σχολές καλών τεχνών και αρχιτεκτονικής.
2018-06-01 01:57:35 184
[Play] Διάλεξη 10 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Συμπεριφορές που σχετίζονται με την υγεία
Εξάμηνο: 5o 2013-12-09 01:24:52 204
[Play] Διάλεξη 7 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Γενικές αρχές προληπτικής ιατρικής
Εξάμηνο: 5o 2013-11-20 01:07:29 213
[Play] Διάλεξη 8 (Δημολιάτης ΙωάννηςΑναπληρωτής Καθηγητής)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Γενικές αρχές προληπτικής ιατρικής
Εξάμηνο: 5o 2013-12-02 01:33:24 217
[Play] Διάλεξη 10 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Αποτίμηση κατευθυντήριων οδηγιών
Εξάμηνο: 6o 2014-04-02 01:25:42 220
[Play] Διάλεξη 9 (Τσιλίδης ΚωνσταντίνοςΕπίκουρος Καθηγητής)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Συμβουλευτικές παρεμβάσεις και διαλογή
Εξάμηνο: 5o 2013-12-04 01:51:40 253
[Play] Διάλεξη 9 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Στατιστικές δοκιμασίες
Εξάμηνο: 6o 2014-04-28 02:50:29 253

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μ. Ζαφρανά  (.) , Μ. Μαυρίδου  (.) , Ε. Τύμπα  (.)

Ζαφρανά Μ. Εισαγωγή . Μαυρίδου Μ. Το σκάκι και η ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Γραμματικού Δ. Το Μοντεσοριανό υλικό και η λογικομαθηματική σκέψη. Τύμπα Ε. Δημόσιο Σχολείο: πόσο εφικτή είναι η απόκτηση και η εφαρμογή ενός παιδαγωγικού υλικού όπως το Μοντεσοριανό;
2018-06-02 01:07:58 258
[Play] Διάλεξη 6 (Ντζάνη ΕυαγγελίαΕπίκουρος Καθηγήτρια)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Θεραπευτικά μέσα - Ανεπιθύμητες ενέργειες
Εξάμηνο: 5o 2013-11-07 02:35:41 268
Top