Βρέθηκαν 56 αποτελέσματα   RSS     Επιστήμες Υγείας [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μ. Πουρνάρη  (.) , Κ. Κώτσης  (.) , Κ. Τριανταφυλλίδης  (.) , Π. Μπαμίδης  (.)

Πουρνάρη Μ. Η διαθεωρητική αναγωγή του νοητικού στο νευροεπιστημονικό επίπεδο: Είναι δυνατή η αυτονομία των νοητικών φαινομένων από το νευροφυσιολογικό τους υπόβαθρο; Κώτσης Κ. Σχέση του δείκτη νοημοσύνης μαθητών Δημοτικού με τις αντιλήψεις τους για την έννοια της δύναμης. Η καμπύλη μάθησης στην έννοια της δύναμης. Τριανταφυλλίδης Κ. Η βιοηθική διάσταση μελέτης του DNA εγκεφαλικών κυττάρων, καθώς και η δημιουργία εγκεφαλικών ιστών στο εργαστήριο από βλαστοκύτταρα Μπαμίδης Π. Διαδικασίες μάθησης και συναισθηματικής επεξεργασίας στον εγκέφαλο που μαθαίνει
2018-06-01 01:41:57 106
[Play] Διάλεξη 9 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαχείριση ηλικιωμένου ασθενή
Εξάμηνο: 8o 2014-03-05 01:11:17 103
[Play] Διάλεξη 6 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Προληπτική φροντίδα σε ενήλικες
Εξάμηνο: 8o 2013-03-20 00:55:55 103
[Play] Διάλεξη 10 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2014-05-14 01:21:38 100

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Β. Κούτρας  (.) , Π. Στράτη  (.) , Ν. Καμπύλης  (.) , Γ. Τσαπαρλής  (.) , A. Σακαρετσάνου  (.)

Κούτρας Β. Το βιολογικό υπόβαθρο των προγραμμάτων κοινωνικής συναισθηματικής μάθησης στα παιδιά. Στράτη Π.,Σακελλαρίου Μ., Αναγνωστοπούλου Ρ. Διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις για τη συνεκπαίδευση παιδιών με τυπική και μη τυπική ανάπτυξη. Καμπύλης Ν. Η διεργασία της συναισθηματικής μνήμης, ως εργαλείο μάθησης ή μαθησιακού μετασχηματισμού, στη βάση της λειτουργικής συνεργασίας του συναισθηματικού παλίμψηστου της Αμυγδαλής και του Νεοφλοιού. Τσαπαρλής Γ., Σταμοβλάσης Δ. Σπουδαστές με υψηλές ικανότητες και επιδόσεις στην επίλυση προβλημάτων φυσικών επιστημών και σε άλλα ανώτερης τάξης γνωσιακά έργα: Ο ρόλος επιλεγμένων ψυχομετρικών μεταβλητών. Σακαρετσάνου Ά.-Κ, Πατσιά Α., Μπιζιργιάννη Β., Μπακόλα Μ., Κατσαρός Ε., Κούτρας Β., Δημολιάτης Γ., Γελαστοπούλου Ε. Πώς μάθαμε ό,τι μάθαμε: ένα βιωματικό διήμερο χωρίς εξετάσεις αρχίζοντας το μεταπτυχιακό Δημόσιας Υγείας Πανεπιστημίου Πατρών.
2018-06-02 01:31:36 97
[Play] Διάλεξη 3 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ενδοοικογενειακή βία
Εξάμηνο: 8o 2013-02-20 01:42:31 96

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Νίκα  (.) , Φ. Ευαγγέλου  (.) , Ε. Ντέτσικα  (.) , Ι. Φριτζαλάς  (.)

Νίκα Γ. Η συμβολή της Μουσικοθεραπείας στη νευρολογική αποκατάσταση ενηλίκων ασθενών με προσβαλλόμενο ή τραυματισμένο εγκέφαλο . Ευαγγέλου Φ. Η χρήση της μουσικής και της μουσικοθεραπείας στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου, του νεογνού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του παιδιού. Ντέτσικα Ε. "Συντονίζοντας" το αυτί ο εγκέφαλος μαθαίνει καλύτερα. Φριτζαλάς Ι. Ηγεμών Νους - Από την στατική λογική στην κβαντική νοημοσύνη
2018-06-03 01:48:22 96

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Παναγιώτης Ζούπας  (.) , Χρύσα Παπαδοπούλου  (.)

Ζούπας Παναγιώτης, Ιδιοκτήτης της Σχολής «Τούνελ της Σιωπής». “Πώς μάθαινα μικρός και πώς μαθαίνω τώρα”. Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία. “Nα αγαπάς" (Παντελής Θαλασσινός): τραγούδι με φωνή και νοηματική Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία, Σιάνα Πολυξένια, Κωνσταντινίδου Ειρήνη, Αγγέλη Εβελίνα, Φυρινίδου Αναστασία. "Τούνελ της σιωπής”: τραγούδι με φωνή και νοηματική.
2018-06-01 00:18:57 93

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Στ. Μπαλογιάννης  (.) , Γ. Παπαντωνίου  (.)

Μπαλογιάννης Στ. Αι δενδριτικαί συνάψεις και η συμβολή των εις την μάθησιν. Η εμπειρία εκ της νόσου του Alzheimer. Μελέτη διά της μεθόδου του Golgi και του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου. Παπαντωνίου Γ., Μωραΐτου Δ., Ντίνου Μ., Κατσαδήμα Ε., Σαββίδου Ε. Ελέγχοντας την υπόθεση της «ρετρογένεσης» μέσω της σύγκρισης της λανθάνουσας δομής τεσσάρων ψυχομετρικών δοκιμασιών ανάμεσα σε τυπικώς αναπτυσσόμενα παιδιά και νοητικά υγιείς ηλικιωμένους: Προκαταρκτική μελέτη
2018-06-02 00:50:11 91

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Δημήτρης Βαρτζιώτης  (Συγγραφέας)

Δημήτρης Βαρτζιώτης (συγγραφέας), Όλγα Ζήση (σκηνοθέτης), Γιάννης Θωμάς (ηθοποιός), Στέλιος Νίνης (ηθοποιός): Anacarbit (αποσπάσματα) Συγγραφέας, Σκηνοθέτης, Ηθοποιοί: Συζήτηση
2018-06-02 00:48:51 87

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Π. Αναστασόπουλος  (.) , Ι. Μαρή  (.)

Αναστασόπουλος Π. Από τη σύλληψη έως τη γέννηση: Υπερηχογραφική ανατομία του μανθάνοντος εμβρυϊκού εγκεφάλου. Η διαδικασία του τοκετού ως μέσου διατήρησης του εμβρυϊκού εγκεφάλου. Μαρή Ι. Μαθαίνει ο Εγκέφαλος του εμβρύου; Τι και Πώς;
2018-06-02 01:22:05 84

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Ε. Πετροπούλου  (.) , Μ. Νταλούκα  (.) , Σ. Μαντζούκας  (.) , Θ. Γκόγκας  (.) , Α. Ντανίκα  (.) , Ε. Μαστορίδου  (.) , Γ. Σαχανίδου  (.) , Κ. Σκάνδαλου  (.) , Π. Μερτζανίδης  (.)

Ντανίκα Ά., Μαστορίδου Ε., Σαχανίδου Γ., Σκάνδαλου Κ., Π. Μερτζανίδης, Βελογιάννη Λ., Δημολιάτης Γ. Εξετάσεις κλειστού ή ανοιχτού βιβλίου; Βιώματα από πρόσφατη ταυτόχρονη εφαρμογή τους Πετροπούλου Ε., Τσαγκάρης Χ. Η συμβολή της παρεγκεφαλίδας στην εκμάθηση του πολιτισμού: Πώς η επανάληψη έγινε μητέρα της γνώσης. Νταλούκα Μ. Εγκέφαλος και Πνεύμονας: Ένας επικίνδυνος διάλογος. Μαντζούκας Σ. Η εξέλιξη της μετατεχνοκρατικής γνώσης για επαγγελματίες υγείας μέσω της αναστοχαστικής μάθησης. Γκόγκας Θ. Εκπαιδευτική και Πολιτική Διγλωσσία.
2018-06-03 01:31:59 83
[Play] Διάλεξη 8 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Λήψη κλινικής απόφασης στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2013-05-20 01:45:55 80

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γιάννης Δημολιάτης  (.) , Α. Δόση  (.)

Γιάνης Δημολιάτης: Απολογισμός 1ου Διεπιστημονικού Συμποσίου "ΠΜΕ" . Παναγιώτης Μπαμίδης: Προγραμματισμός 2ου Διεπιστημονικού Συμποσίου "ΠΜΕ"
2018-06-03 00:11:46 76

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Χ. Χασιώτης  (.)

Χασιώτης Χ. Παιγνίδια Λογικής Σκέψης για όλους. Εργαστήριο
2018-06-02 01:06:26 64

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Κ. Τσιούρης  (.) , Α. Ντέμου  (.)

Τσιούρης Κ., Κονιτσιώτης Σ., Κουτσούρης Δ., Φωτιάδης Δ. Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ανίχνευση Επιληπτικών Κρίσεων. Ντέμου Α., Τριπολίτη Ε., Μαργαρίτη Π., Αργυροπούλου Μ., Φωτιάδης Δ. Μοντελοποίηση Λειτουργικών Διεργασιών του Εγκεφαλικού Ιστού
2018-06-03 00:39:19 53
Top