7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: Ronald Rohner (Professor Emeritus)
Welcoming Remarks Ismini Kriari, Rector of Panteion University Georgios Kapsalis, Rector of the University of Ioannina Spyridon Tantaros, President of the Hellenic Psychological Society Vassiliki Βoukouvala, President of the Association of Greek Psychologists Panayiotis Kordoutis, Psychology Department Chair of Panteion U. and Organizing Committee Chair Francisco Machado, Program Chair & President-Elect Artemis Giotsa, Chair of the Conference and President of ISIPAR7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: F. Machado (.) , F. Machado (.) , M. Ibrahim (.) , M. Andelinovic (.)
Machado, F., Vale, C. & Peixoto, C. The role of perceived teacher acceptance on student’s resiliency, classroom social climate and academic success. Ibrahim, M. & Ahmed, R. Relations Between Parental Acceptance/Rejection, Resilience, Social Skills, Psychological Hardiness, and Psychological Adjustment in Kuwaiti Youth and Adults. Anđelinović, M. & Keresteš, G. Parental and peer rejection as predictors of appearance-based rejection sensitivity7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: Victor Carrion (Prof.)
Mindfulness for School-Age Children: BioPsychoSocial Findings of a Three-Year Study Chair: Abdul Khaleque7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: Jack Demarest (.) , A. İyiaydın (.) , A. Papachiou (.) , A. Giotsa (.) , B. Kuyumcu (.)
Demarest, J., Correa, V., Shroyer, B., Sittner, J. & Watson-Gill, J. Sex Differences in Spying on a Mate İyiaydın, A. & Sümer, Z. Intimate Partner Acceptance-Rejection / Control and Marital Adjustment: The Mediator Role of Psychological Adjustment Papachiou, A., Schröder-Abé, M. & Kafetsios, K. Prevention Regulatory Goals and Interpersonal Emotion Regulation in Romantic Couples: Does avoiding risks determine our partner’s emotional experiences and ours? Giotsa, A., Stalikas, A., Kyriazos, Th. & Zergiotis , A. Social Anxiety in Greek Adults Kuyumcu, B. The relationship between the perceived intimate partner control and the positive-negative affect state among young adults dating couplesΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 17th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: Ronald Rohner (Professor Emeritus)
Ronald Rohner Deep Structure of the Human Affectional System: Summarizing Six Decades of Research in IPARTheoryΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses)ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Προσφωνήσεις - Χαιρετισμοί Δρώμενα παιδιών προσχολικής ηλικίαςΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Rita van Haren, Curriculum Resource Developer, Common Ground, USA Buckets of Happiness: Learning by Design and Giving Τάσος Μικρόπουλος, Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια, Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Η Ανάπτυξη των Νέων Τεχνολογιών και η Μετάβαση στην Ηλεκτρονική Μάθηση. Συζήτηση Ακαδημαϊκός Διάλογος – Αποτίμηση Κεντρικό των Εργασιών του Συμποσίου Αμφιθέατρο Προεδρείο Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστημίου Κύπρου Ακαδημαϊκοί και φοιτητές συζητούν τα βασικά σημεία των παρουσιάσεων για την προοπτική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού στην Πρακτική Άσκηση και απαντούν σε ερωτήσεις -Αποτίμηση των Εργασιών από το 1ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής Αγωγής Συντονισμός: Μαρία Σακελλαρίου, Ευγενία ΑρβανίτηΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 17th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: N. Koltcheva (.) , L. Djalev (.) , S. Fonseca (.)
Koltcheva, N. & Djalev, L. Bulgarian Version of Adult Personality Assessment Questionnaire (PAQ, Adult). Scale Structure and Reliability Koltcheva, N. & Djalev, L. Development of the Bulgarian version of the Manager Acceptance-Rejection/Control Questionnaire (MARQ/C): Observations on its scale structure and reliability Koltcheva, N. & Djalev, L. Effectiveness of two administrative procedures: A comparative methodological study with Early Childhood Parental Acceptance-Rejection Questionnaire (ECPARQ) Fonseca, S., Peixoto, C. & Machado, F. Social and Emotional Skills of Preschool Children: the role of the perception of motherly acceptance-rejectionΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses) a. Athanasios Gagatsis, Vice Rector for Academic Affairs, University of Cyprus b. Georgios Kapsalis, Rector, Univeristy of Ioannina c. Maria Sakellariou, Associate Professor, Univeristy of Ioannina d. Mary Koutselini, Professor, University of CyprusΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses)ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ευγενία Αρβανίτη, Λέκτορας, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών Μάθηση μέσω Σχεδιασμού: Ένα μοντέλο για τη Διαφορετικότητα και την Επαγγελματική Μάθηση στο Νέο Σχολείο Αμαλία Υφαντή, Καθηγήτρια, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία και τη Μάθηση. Μια Συγκριτική Μελέτη σε Σχολικά Περιβάλλοντα Ελλάδας και Ισραήλ. Σταύρος Νικολόπουλος, Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων e –Προστασία Πνευματικών Δικαιωμάτων Συζήτηση Δημήτρης Ράτσικας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Κεντρικό Πανεπιστήμιο και Τέχνη Αμφιθέατρο Βιβλιοπαρουσίαση της επιμέλειας του βιβλίου των Kalantzis & Cope «Νέα Μάθηση: βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης» – Εκδόσεις Κριτική, 2013 Παρουσίαση της ιστοσελίδας http://neamathisi.com Ευγενία Αρβανίτη, Λέκτορας, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών – Επιμέλεια Έκδοσης & ιστοσελίδας Κόκκινο, πράσινο, κίτρινο και μπλε… τα μπερδεύω, τα ταιριάζω στη Νέα Μάθηση Κήπος να φτάσω.Ένα βιωματικό ταξίδι στον κόσμο της πολυτροπικότητας και της γνώσης Συνεδριακού Βιωματικό εργαστήριο 40 ατόμων με δήλωση συμμετοχής κατά προτεραιότητα Κέντρου στη Γραμματεία του Συμποσίου Συντονισμός: Μαρία Σακελλαρίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Π.Τ.Ν. ΠανεπιστημίουΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses) a. Athanasios Gagatsis, Vice Rector for Academic Affairs, University of Cyprus b. Georgios Kapsalis, Rector, Univeristy of Ioannina c. Maria Sakellariou, Associate Professor, Univeristy of Ioannina d. Mary Koutselini, Professor, University of CyprusΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Conference Official Opening