Βρέθηκαν 154 αποτελέσματα   RSS     Παιδαγωγική [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection,  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ  -  ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις  (Αναπληρώτρια καθηγήτρια),  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Ομιλητές:  Ronald Rohner  (Professor Emeritus)

Welcoming Remarks Ismini Kriari, Rector of Panteion University Georgios Kapsalis, Rector of the University of Ioannina Spyridon Tantaros, President of the Hellenic Psychological Society Vassiliki Βoukouvala, President of the Association of Greek Psychologists Panayiotis Kordoutis, Psychology Department Chair of Panteion U. and Organizing Committee Chair Francisco Machado, Program Chair & President-Elect Artemis Giotsa, Chair of the Conference and President of ISIPAR
2018-05-15 00:48:05 24

7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection,  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ  -  ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις  (Αναπληρώτρια καθηγήτρια),  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Ομιλητές:  F. Machado  (.) , F. Machado  (.) , M. Ibrahim  (.) , M. Andelinovic  (.)

Machado, F., Vale, C. & Peixoto, C. The role of perceived teacher acceptance on student’s resiliency, classroom social climate and academic success. Ibrahim, M. & Ahmed, R. Relations Between Parental Acceptance/Rejection, Resilience, Social Skills, Psychological Hardiness, and Psychological Adjustment in Kuwaiti Youth and Adults. Anđelinović, M. & Keresteš, G. Parental and peer rejection as predictors of appearance-based rejection sensitivity
2018-05-15 01:08:59 24

7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection,  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ  -  ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις  (Αναπληρώτρια καθηγήτρια),  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Ομιλητές:  Victor Carrion  (Prof.)

Mindfulness for School-Age Children: BioPsychoSocial Findings of a Three-Year Study Chair: Abdul Khaleque
2018-05-16 01:10:22 26

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Rita van Haren, Curriculum Resource Developer, Common Ground, USA Buckets of Happiness: Learning by Design and Giving Τάσος Μικρόπουλος, Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια, Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Η Ανάπτυξη των Νέων Τεχνολογιών και η Μετάβαση στην Ηλεκτρονική Μάθηση. Συζήτηση Ακαδημαϊκός Διάλογος – Αποτίμηση Κεντρικό των Εργασιών του Συμποσίου Αμφιθέατρο Προεδρείο Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστημίου Κύπρου Ακαδημαϊκοί και φοιτητές συζητούν τα βασικά σημεία των παρουσιάσεων για την προοπτική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού στην Πρακτική Άσκηση και απαντούν σε ερωτήσεις -Αποτίμηση των Εργασιών από το 1ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής Αγωγής Συντονισμός: Μαρία Σακελλαρίου, Ευγενία Αρβανίτη
Εξάμηνο: - 2013-05-23 01:38:08 30

7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection,  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ  -  ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις  (Αναπληρώτρια καθηγήτρια),  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Ομιλητές:  Jack Demarest  (.) , A. İyiaydın  (.) , A. Papachiou  (.) , A. Giotsa  (.) , B. Kuyumcu  (.)

Demarest, J., Correa, V., Shroyer, B., Sittner, J. & Watson-Gill, J. Sex Differences in Spying on a Mate İyiaydın, A. & Sümer, Z. Intimate Partner Acceptance-Rejection / Control and Marital Adjustment: The Mediator Role of Psychological Adjustment Papachiou, A., Schröder-Abé, M. & Kafetsios, K. Prevention Regulatory Goals and Interpersonal Emotion Regulation in Romantic Couples: Does avoiding risks determine our partner’s emotional experiences and ours? Giotsa, A., Stalikas, A., Kyriazos, Th. & Zergiotis , A. Social Anxiety in Greek Adults Kuyumcu, B. The relationship between the perceived intimate partner control and the positive-negative affect state among young adults dating couples
2018-05-15 01:24:40 30

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Προσφωνήσεις - Χαιρετισμοί Δρώμενα παιδιών προσχολικής ηλικίας
Εξάμηνο: - 2013-05-22 00:41:11 31

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ευγενία Αρβανίτη, Λέκτορας, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών Μάθηση μέσω Σχεδιασμού: Ένα μοντέλο για τη Διαφορετικότητα και την Επαγγελματική Μάθηση στο Νέο Σχολείο Αμαλία Υφαντή, Καθηγήτρια, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία και τη Μάθηση. Μια Συγκριτική Μελέτη σε Σχολικά Περιβάλλοντα Ελλάδας και Ισραήλ. Σταύρος Νικολόπουλος, Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων e –Προστασία Πνευματικών Δικαιωμάτων Συζήτηση Δημήτρης Ράτσικας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Κεντρικό Πανεπιστήμιο και Τέχνη Αμφιθέατρο Βιβλιοπαρουσίαση της επιμέλειας του βιβλίου των Kalantzis & Cope «Νέα Μάθηση: βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης» – Εκδόσεις Κριτική, 2013 Παρουσίαση της ιστοσελίδας http://neamathisi.com Ευγενία Αρβανίτη, Λέκτορας, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών – Επιμέλεια Έκδοσης & ιστοσελίδας Κόκκινο, πράσινο, κίτρινο και μπλε… τα μπερδεύω, τα ταιριάζω στη Νέα Μάθηση Κήπος να φτάσω.Ένα βιωματικό ταξίδι στον κόσμο της πολυτροπικότητας και της γνώσης Συνεδριακού Βιωματικό εργαστήριο 40 ατόμων με δήλωση συμμετοχής κατά προτεραιότητα Κέντρου στη Γραμματεία του Συμποσίου Συντονισμός: Μαρία Σακελλαρίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου
Εξάμηνο: - 2013-05-23 03:15:37 31

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Plenary Session– Special Education 1
Εξάμηνο: - 2015-05-16 01:17:01 32

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Plenary Session– Special Education 1
Εξάμηνο: - 2015-05-16 03:21:20 33

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Plenary Session– Special Education 1
Εξάμηνο: - 2015-05-17 00:38:44 33

7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection,  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ  -  ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις  (Αναπληρώτρια καθηγήτρια),  Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

Ομιλητές:  Ronald Rohner  (Professor Emeritus)

Ronald Rohner Deep Structure of the Human Affectional System: Summarizing Six Decades of Research in IPARTheory
2018-05-15 00:50:30 33

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses) a. Athanasios Gagatsis, Vice Rector for Academic Affairs, University of Cyprus b. Georgios Kapsalis, Rector, Univeristy of Ioannina c. Maria Sakellariou, Associate Professor, Univeristy of Ioannina d. Mary Koutselini, Professor, University of Cyprus
Εξάμηνο: - 2016-04-23 01:28:08 34

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses)
Εξάμηνο: - 2016-04-23 01:12:20 34

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Mary Kalantzis, Professor, Dean, College of Education, University of Illinois, USA Reflecting on a new learning pedagogy Bill Cope, Research Professor, Common Ground/ College of Education, University of Illinois, USA Transforming Learning and Assessment in the new media age Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια, Πρόεδρος Τμήματος Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Εποικοδόμηση και Διαφοροποίηση Διδασκαλίας-Μάθησης Συζήτηση
Εξάμηνο: - 2013-05-22 01:52:28 34

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Plenary Session– Special Education 1
Εξάμηνο: - 2015-05-16 01:37:09 35

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Plenary Session– Special Education 1
Εξάμηνο: - 2015-05-17 03:40:07 35

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Plenary Session– Special Education 1
Εξάμηνο: - 2015-05-17 00:49:22 35

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Σήφης Μπουζάκης, Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών Μοντέλα-Παραδείγματα Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών: Εθνικός και Υπερεθνικός Εκπαιδευτικός Λόγος. Σύγκλιση ή Απόκλιση; Παρεμβάσεις από τις Μαίρη Κουτσελίνη, Αμαλία Υφαντή και Ευγενία Αρβανίτη για την αξιοποίηση της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού (ως διαφοροποιημένη παιδαγωγική παρέμβαση, ως μοντέλο συστημικής παρέμβασης για την ενδοσχολική επιμόρφωση και ως καινοτόμος δράση στο πλαίσιο της συγκριτικής παιδαγωγικής). Παρουσίαση της Ιστοσελίδας http://earlychildhoodpedagogy.gr/ Πέτρος Τζίμας, Πληροφορικός (Μ.Sc.), Νηπιαγωγός, υπ. Διδάκτωρ Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Εξάμηνο: - 2013-05-22 01:41:16 35

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses)
Εξάμηνο: - 2015-05-15 00:39:33 36

ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Conference Official Opening
Εξάμηνο: - 2015-05-15 02:29:22 36
Top