7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: S. Hussain (.) , . Zainab (.) , V. Rodrigues (.) , C. Peixoto (.) , F. Machado (.) , L. Deneva (.) , N. Koltcheva (.) , M. Theodoropoulou (.) , M. Malikiosi-Loizos (.) , E. Galanaki (.)
Hussain, S. & Zainab. Parental and Teacher Acceptance and Students Academic Achievement in Gilgit-Pakistan: The Moderating Role of Students School Problems. Rodrigues, V., Peixoto, C. & Machado, F. Emotional Intelligence and Psychological Adjustment of Kindergarten Teachers: the role of the perception of supervisor’s rejection. Deneva, L. & Koltcheva, N. Interrelation between Teachers' Acceptance-Rejection and Students Conduct in Middle School Children. Theodoropoulou, M., Malikiosi-Loizos, M., Galanaki, E. Τhe self-esteem of dyslexic and nondyslexic children aged 11-12 years in relation to teacher acceptance-rejection.7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: M. Kotsampasoglou (.) , E. Kourkoutas (.)
Kotsampasoglou, M. & Giovazolias, A. Parental competence and children’s psychological well- being: The role of parental acceptance- rejection and coparenting relationship Kourkoutas, E Kalaitzaki, A. &. Perceived discipline methods, child-parent relationship during childhood and self-reported depressive symptoms in adulthood: A path analysis7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: A. Giotsa (.) , P. Kordoutis (.) , R. Rohner (.)
CLOSING CEREMONY (Ceremony Hall)7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: C. Etengoff (.) , D. Mougios (.)
Etengoff, C., Rodriguez, E., Kurniawan, F. Exploring the Association between Family Relationships and Depression among LGBTQ Muslims in Indonesia Mougios, D., Kordoutis, P., Kalamaras, D. & Giotsa, A. Romantic relationship adjustment of homosexual and bisexual men and women: the role of sexual identity, attachment and parental acceptance7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: E. Izquierdo-Sotorrío (.) , Rita Pigiaki (.) , K. Kyriakou (.)
Izquierdo-Sotorrío, E., Carrasco, M.A., & Holgado, F.P. The moderating effect of perceived acceptance-rejection predicting children psychological adjustment from a multiinformant approach. Pigiaki, R. The development of schoolchildren’s expression of rejection through racial humor: Evidence from case studies of four Greek publicschool classes. Kyriakou, K. Haw, S., Scott, J. & Callaghan, J. Preventing child neglect: moving towards a public health approach in Scotland, United KingdomΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Πολυμέσα (δεύτερο μέρος)ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Μάθηση από απόσταση σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Τεχνολoγικά μέσα- Εποπτικά μέσαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ειδικές εφαρμογές ΝΤ στην εκπαίδευσηΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Εκπαίδευση εκπαιδευτικώνΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Τεχνολογικά μέσα 1ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Μάθηση από απόστασηΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Θεωρίες μάθησης και ΝΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Η χρήση του Edmodo και του DropboxΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Πολυμέσα (πρώτο μέρος)ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Η χρήση του διαδικτύουΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Εργαλεία αξιολόγησης της ποιότητας στα πλαίσια της προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Επανάληψη.ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Η αξιολόγηση του νηπίου στο Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) και τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) για το νηπιαγωγείο.ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Το ψηφιακό παιχνίδι