ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Εισαγωγή- Παρουσίαση μαθήματοςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Τι είναι η εκπαιδευτική τεχνολογία.ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Εφαρμογές των ΝΤ στην προσχολική εκπαίδευσηΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Τεχνολογικά μέσα 1ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Τεχνολoγικά μέσα- Εποπτικά μέσαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Πολυμέσα (πρώτο μέρος)ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Πολυμέσα (δεύτερο μέρος)ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Το ψηφιακό παιχνίδιΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Η χρήση του διαδικτύουΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ειδικές εφαρμογές ΝΤ στην εκπαίδευσηΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Θεωρίες μάθησης και ΝΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Μάθηση από απόστασηΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Μάθηση από απόσταση σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Η χρήση του Edmodo και του DropboxΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά ΜαθήματαΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Παρουσίαση του e-courseΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Εκπαίδευση εκπαιδευτικώνΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Επανάληψη.ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Προσφωνήσεις - Χαιρετισμοί Δρώμενα παιδιών προσχολικής ηλικίαςΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Mary Kalantzis, Professor, Dean, College of Education, University of Illinois, USA Reflecting on a new learning pedagogy Bill Cope, Research Professor, Common Ground/ College of Education, University of Illinois, USA Transforming Learning and Assessment in the new media age Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια, Πρόεδρος Τμήματος Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Εποικοδόμηση και Διαφοροποίηση Διδασκαλίας-Μάθησης Συζήτηση