ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Η υπόθεση καθαριότητα (The Hygiene Hypothesis) - Επαγγελματική ΥγιεινήΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Μ. Ζαφρανά (.) , Μ. Μαυρίδου (.) , Ε. Τύμπα (.)
Ζαφρανά Μ. Εισαγωγή . Μαυρίδου Μ. Το σκάκι και η ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Γραμματικού Δ. Το Μοντεσοριανό υλικό και η λογικομαθηματική σκέψη. Τύμπα Ε. Δημόσιο Σχολείο: πόσο εφικτή είναι η απόκτηση και η εφαρμογή ενός παιδαγωγικού υλικού όπως το Μοντεσοριανό;