ΤΙΤΛΟΣ | ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ | ΕΤΟΣ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ | |
[Play] Διάλεξη 1 / Διάλεξη 1 | Παιδαγωγική | 2012 | 02:03:47 | 101 |
[Play] Διάλεξη 13 | ΜΜΕ και Επικοινωνίες | 2015 | 02:06:45 | 103 |
[Play] Διάλεξη 7 / Διάλεξη 7 | Παιδαγωγική | 2015 | 01:22:38 | 104 |
[Play] Διάλεξη 11 | ΜΜΕ και Επικοινωνίες | 2015 | 02:25:45 | 105 |
[Play] Διάλεξη 11 / Διάλεξη 11 | Παιδαγωγική | 2015 | 01:39:10 | 107 |
[Play] Διάλεξη 1 / Διάλεξη 1 | Παιδαγωγική | 2012 | 00:53:49 | 108 |
[Play] Διάλεξη 8 | ΜΜΕ και Επικοινωνίες | 2015 | 00:43:07 | 110 |
[Play] Διάλεξη 2 | ΜΜΕ και Επικοινωνίες | 2014 | 01:40:55 | 118 |
[Play] Διάλεξη 1 | ΜΜΕ και Επικοινωνίες | 2014 | 01:33:27 | 120 |
[Play] Διάλεξη 3 / Διάλεξη 3 | Παιδαγωγική | 2014 | 01:18:52 | 125 |
[Play] Διάλεξη 12 | ΜΜΕ και Επικοινωνίες | 2014 | 02:48:41 | 136 |
[Play] Διάλεξη 5 | ΜΜΕ και Επικοινωνίες | 2014 | 01:32:03 | 138 |
[Play] SYMPOSIUM 2 (S. Karagiorgas Amphitheatre II) Recent developments in IPART theory and research: conceptual links and clinical applications. Chair : Panayiotis Kordoutis Discussant : Anastasios Stalikas / Ημέρα 2 |
Ψυχολογία
Παιδαγωγική |
2018 | 01:46:53 | 177 |
[Play] Διάλεξη 10 |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Εκπαίδευση Παιδαγωγική |
2015 | 00:18:25 | 514 |
[Play] Διάλεξη 8 |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Εκπαίδευση Παιδαγωγική |
2015 | 01:30:38 | 516 |
[Play] Διάλεξη 3 |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Εκπαίδευση Παιδαγωγική |
2015 | 01:29:48 | 518 |
[Play] Διάλεξη 11 |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Εκπαίδευση Παιδαγωγική |
2015 | 00:37:29 | 520 |
[Play] Διάλεξη 9 |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Εκπαίδευση Παιδαγωγική |
2015 | 01:13:15 | 522 |
[Play] Διάλεξη 7 |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Εκπαίδευση Παιδαγωγική |
2015 | 01:17:34 | 523 |
[Play] Διάλεξη 4 |
Επιστήμες Υπολογιστών, Πληροφορικής, Τηλεπικοινωνιών
Εκπαίδευση Παιδαγωγική |
2015 | 01:48:36 | 527 |