Βρέθηκαν 69 αποτελέσματα   RSS     Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Ε. Αρετούλη  (.) , Τ. Μικρόπουλος  (.) , P. Chaysri  (.) , Α. Μακρή  (.) , Χ. Ζώνιος  (.) , Ε. Οικονόμου  (.) , Α. Αδαμοπούλου  (.) , Ι. Ρίζος  (.)

Αρετούλη Ε. Πώς μαθαίνει οι εγκέφαλος; H συμβολή των νευροεπιστημών: Τι είναι ήδη γνωστό. Μικρόπουλος Τ., Χαλκή Π. Τσιάρα Α., Συμβάλλουν οι νευροεπιστήμες στη διδακτική πράξη και τη μαθησιακή διαδικασία; Πρώτα αποτελέσματα. Chaysri P., Chaysri T. Ευφυείς Ρομποτικές Εφαρμογές (Intelligent Robotic Applications). Μακρή Α., Ρίζος Ι. Μηχανική Μάθηση για Αναγνώριση Προσώπων και άλλες εφαρμογές Υπολογιστικής Όρασης (AI in Face recognition & Computer Vision applications). Ζώνιος Χ., Πλατή Έ. Αναγνώριση Ομιλίας (Speech Recognition). Οικονόμου Ε., Νικολόπουλος Σπ., Κομπατσιάρης Ι. Διασύνδεση Εγκεφάλου – Υπολογιστή: Μια εισαγωγή. Αδαμοπούλου Α. Μπορεί μια βιωματική εμπειρία να κινητοποιήσει τους μηχανισμούς μάθησης; Μία πρόταση για τη διδασκαλία της ιστορίας της τέχνης σε σχολές καλών τεχνών και αρχιτεκτονικής.
2018-06-01 01:57:35 284

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μ. Πουρνάρη  (.) , Κ. Κώτσης  (.) , Κ. Τριανταφυλλίδης  (.) , Π. Μπαμίδης  (.)

Πουρνάρη Μ. Η διαθεωρητική αναγωγή του νοητικού στο νευροεπιστημονικό επίπεδο: Είναι δυνατή η αυτονομία των νοητικών φαινομένων από το νευροφυσιολογικό τους υπόβαθρο; Κώτσης Κ. Σχέση του δείκτη νοημοσύνης μαθητών Δημοτικού με τις αντιλήψεις τους για την έννοια της δύναμης. Η καμπύλη μάθησης στην έννοια της δύναμης. Τριανταφυλλίδης Κ. Η βιοηθική διάσταση μελέτης του DNA εγκεφαλικών κυττάρων, καθώς και η δημιουργία εγκεφαλικών ιστών στο εργαστήριο από βλαστοκύτταρα Μπαμίδης Π. Διαδικασίες μάθησης και συναισθηματικής επεξεργασίας στον εγκέφαλο που μαθαίνει
2018-06-01 01:41:57 111

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Νίκα  (.) , Φ. Ευαγγέλου  (.) , Ε. Ντέτσικα  (.) , Ι. Φριτζαλάς  (.)

Νίκα Γ. Η συμβολή της Μουσικοθεραπείας στη νευρολογική αποκατάσταση ενηλίκων ασθενών με προσβαλλόμενο ή τραυματισμένο εγκέφαλο . Ευαγγέλου Φ. Η χρήση της μουσικής και της μουσικοθεραπείας στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου, του νεογνού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του παιδιού. Ντέτσικα Ε. "Συντονίζοντας" το αυτί ο εγκέφαλος μαθαίνει καλύτερα. Φριτζαλάς Ι. Ηγεμών Νους - Από την στατική λογική στην κβαντική νοημοσύνη
2018-06-03 01:48:22 119

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Χ. Χασιώτης  (.)

Χασιώτης Χ. Παιγνίδια Λογικής Σκέψης για όλους. Εργαστήριο
2018-06-02 01:06:26 70

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Παναγιώτης Ζούπας  (.) , Χρύσα Παπαδοπούλου  (.)

Ζούπας Παναγιώτης, Ιδιοκτήτης της Σχολής «Τούνελ της Σιωπής». “Πώς μάθαινα μικρός και πώς μαθαίνω τώρα”. Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία. “Nα αγαπάς" (Παντελής Θαλασσινός): τραγούδι με φωνή και νοηματική Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία, Σιάνα Πολυξένια, Κωνσταντινίδου Ειρήνη, Αγγέλη Εβελίνα, Φυρινίδου Αναστασία. "Τούνελ της σιωπής”: τραγούδι με φωνή και νοηματική.
2018-06-01 00:18:57 106

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής)

Καλωσόρισμα – Χαιρετισμοί
2018-06-01 00:31:57 119
[Play] Διάλεξη 7 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

παρουσίαση DNA microchip / Lab course & quantitative PCR. Μεταδιδακτορικός φοιτητής Κατερίνα Σουπσανά / παρουσίαση FACS (fluorescence activated cell sorter). Κολαίτης Βαρθολομάτος. Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, Αιματολογικό Τμήμα. / Ιδιοπαθής πνευμονική ίνωση - Γιωτάννα Δαλαβάγκα
Εξάμηνο: 4o 2013-05-14 01:57:47 84
[Play] Διάλεξη 3 (Τσιλίδης ΚωνσταντίνοςΕπίκουρος Καθηγητής)

ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Αιτιότητα - Διαστρωμάτωση - Σφαλματα
Εξάμηνο: 5o 2013-10-23 03:45:30 971
[Play] Διάλεξη 12 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

What’s new in Endocrinology: Drugs and diagnostic pitfalls 12/5/2014 - Στέλιος Φουντουλάκης / Activation pathway of Src kinase reveals intermediate states as targets for drug design - Panagiota Georgoulia
Εξάμηνο: 4o 2014-05-13 01:39:24 91
Top