Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Ε. Αρετούλη (.) , Τ. Μικρόπουλος (.) , P. Chaysri (.) , Α. Μακρή (.) , Χ. Ζώνιος (.) , Ε. Οικονόμου (.) , Α. Αδαμοπούλου (.) , Ι. Ρίζος (.)
Αρετούλη Ε. Πώς μαθαίνει οι εγκέφαλος; H συμβολή των νευροεπιστημών: Τι είναι ήδη γνωστό. Μικρόπουλος Τ., Χαλκή Π. Τσιάρα Α., Συμβάλλουν οι νευροεπιστήμες στη διδακτική πράξη και τη μαθησιακή διαδικασία; Πρώτα αποτελέσματα. Chaysri P., Chaysri T. Ευφυείς Ρομποτικές Εφαρμογές (Intelligent Robotic Applications). Μακρή Α., Ρίζος Ι. Μηχανική Μάθηση για Αναγνώριση Προσώπων και άλλες εφαρμογές Υπολογιστικής Όρασης (AI in Face recognition & Computer Vision applications). Ζώνιος Χ., Πλατή Έ. Αναγνώριση Ομιλίας (Speech Recognition). Οικονόμου Ε., Νικολόπουλος Σπ., Κομπατσιάρης Ι. Διασύνδεση Εγκεφάλου – Υπολογιστή: Μια εισαγωγή. Αδαμοπούλου Α. Μπορεί μια βιωματική εμπειρία να κινητοποιήσει τους μηχανισμούς μάθησης; Μία πρόταση για τη διδασκαλία της ιστορίας της τέχνης σε σχολές καλών τεχνών και αρχιτεκτονικής.Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Μ. Πουρνάρη (.) , Κ. Κώτσης (.) , Κ. Τριανταφυλλίδης (.) , Π. Μπαμίδης (.)
Πουρνάρη Μ. Η διαθεωρητική αναγωγή του νοητικού στο νευροεπιστημονικό επίπεδο: Είναι δυνατή η αυτονομία των νοητικών φαινομένων από το νευροφυσιολογικό τους υπόβαθρο; Κώτσης Κ. Σχέση του δείκτη νοημοσύνης μαθητών Δημοτικού με τις αντιλήψεις τους για την έννοια της δύναμης. Η καμπύλη μάθησης στην έννοια της δύναμης. Τριανταφυλλίδης Κ. Η βιοηθική διάσταση μελέτης του DNA εγκεφαλικών κυττάρων, καθώς και η δημιουργία εγκεφαλικών ιστών στο εργαστήριο από βλαστοκύτταρα Μπαμίδης Π. Διαδικασίες μάθησης και συναισθηματικής επεξεργασίας στον εγκέφαλο που μαθαίνειΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Γ. Νίκα (.) , Φ. Ευαγγέλου (.) , Ε. Ντέτσικα (.) , Ι. Φριτζαλάς (.)
Νίκα Γ. Η συμβολή της Μουσικοθεραπείας στη νευρολογική αποκατάσταση ενηλίκων ασθενών με προσβαλλόμενο ή τραυματισμένο εγκέφαλο . Ευαγγέλου Φ. Η χρήση της μουσικής και της μουσικοθεραπείας στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου, του νεογνού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του παιδιού. Ντέτσικα Ε. "Συντονίζοντας" το αυτί ο εγκέφαλος μαθαίνει καλύτερα. Φριτζαλάς Ι. Ηγεμών Νους - Από την στατική λογική στην κβαντική νοημοσύνηΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Χ. Χασιώτης (.)
Χασιώτης Χ. Παιγνίδια Λογικής Σκέψης για όλους. ΕργαστήριοΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Παναγιώτης Ζούπας (.) , Χρύσα Παπαδοπούλου (.)
Ζούπας Παναγιώτης, Ιδιοκτήτης της Σχολής «Τούνελ της Σιωπής». “Πώς μάθαινα μικρός και πώς μαθαίνω τώρα”. Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία. “Nα αγαπάς" (Παντελής Θαλασσινός): τραγούδι με φωνή και νοηματική Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία, Σιάνα Πολυξένια, Κωνσταντινίδου Ειρήνη, Αγγέλη Εβελίνα, Φυρινίδου Αναστασία. "Τούνελ της σιωπής”: τραγούδι με φωνή και νοηματική.Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής)
Καλωσόρισμα – ΧαιρετισμοίΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
παρουσίαση DNA microchip / Lab course & quantitative PCR. Μεταδιδακτορικός φοιτητής Κατερίνα Σουπσανά / παρουσίαση FACS (fluorescence activated cell sorter). Κολαίτης Βαρθολομάτος. Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, Αιματολογικό Τμήμα. / Ιδιοπαθής πνευμονική ίνωση - Γιωτάννα ΔαλαβάγκαΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
What’s new in Endocrinology: Drugs and diagnostic pitfalls 12/5/2014 - Στέλιος Φουντουλάκης / Activation pathway of Src kinase reveals intermediate states as targets for drug design - Panagiota Georgoulia