ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
In Vivo Role of the Local Hemodynamic Environment in Coronary Atherosclerosis: Bench-to-Bedside Translation - Michail Papafaklis / ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΒΡΥΟΝΙΚΩΝ ΒΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΡΔΕΙΑΓΓΕΙΑΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΚΥΤΤΑΡΩΝ - Violette Maltabe / the end assesementΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Διαχείριση ασθενών που λαμβάνουν πολλαπλα φάρμακαΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Επιδημίες, εμβόλια, επιδημιολογική επιτήρησηΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική ΙατρικήΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ligament tissue engineering and its potential role in Anterior Cruciate Ligament (ACL) reconstruction - Dimitrios Kouroupis / Πολυπαραγοντικά νοσήματα & Συγγενείς ανωμαλίες του ουροποιητικού συστήματος (πειραματική προσέγγιση) - Artemis Mitsioni / Το δυναμικό γένωμα: μελέτη του φαινομένου της ρετρομετάθεσης & φυσιολογικός ρόλος των ρετροτρανσποζονίων - dimitris noutsopoulosΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Η υπόθεση καθαριότητα (The Hygiene Hypothesis) - Επαγγελματική ΥγιεινήΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Επιδημιολογία νεοπλασιών - Κάπνισμα και υγεία - Διασφάλιση και έλεγχος ποιότητας σε επιδημιολογικές μελέτες - Διατροφή και παχυσαρκίαΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική ΙατρικήΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Identifying novel therapeutic targets for tumors with dysregulated PI3K & mTOR signaling - Aristotelis Astrinidis / Ερευνητική προσέγγιση διαταραχών του ΚΝΣ - Κατερίνα ΑντωνίουΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Συμπεριφορές που σχετίζονται με την υγείαΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Αποτίμηση κατευθυντήριων οδηγιώνΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Κ. Τσιούρης (.) , Α. Ντέμου (.)
Τσιούρης Κ., Κονιτσιώτης Σ., Κουτσούρης Δ., Φωτιάδης Δ. Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ανίχνευση Επιληπτικών Κρίσεων. Ντέμου Α., Τριπολίτη Ε., Μαργαρίτη Π., Αργυροπούλου Μ., Φωτιάδης Δ. Μοντελοποίηση Λειτουργικών Διεργασιών του Εγκεφαλικού ΙστούΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Γ. Βοζαΐτης (.) , Ε. Τσουμάνης (.) , Γ. Δημητρόπουλος (.) , Χ. Χασιώτης (.) , Π. Μαργαρίτη (.) , Β. Ανδρούτσου (.)
Βοζαΐτης Γ. Όταν ο εγκέφαλος «καίγεται»: Όψεις της καθημερινής μάθησης των διευθυντών σχολικών μονάδων. Τσουμάνη Ε. Είμαι στην τάξη και βλέπω πως σκέφτονται, διδάσκω με όλες τις αισθήσεις. Δημητρόπουλος Γ., Παπαδόπουλος Π. Πώς να τριπλασιάσετε την ταχύτητα αφομοίωσης της ύλης. Χασιώτης Χ. Παθολογικές μορφές μάθησης και το Σύνδρομο Επίκτητης Διανοητικής Ανεπάρκειας (ΣΕΔΑ). Μαργαρίτη Π. Εκπαίδευση με βάση νευροαπεικονιστικά δεδομένα του εγκεφάλου: Πώς μαθαίνει το παιδί; Ο εγκέφαλος είναι κοινωνικός, η μάθηση συνεργατική. Αφήστε τους μαθητές να απαντούν λάθος. Το στρες αναστέλλει τη διαδικασία μάθησης. Ο ύπνος πανίσχυρος βοηθός της μνήμης. Ανδρούτσου Β., Ζώη Ε. Κατανοώντας τον εγκέφαλο των χαρισματικών.Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Π. Αναστασόπουλος (.) , Ι. Μαρή (.)
Αναστασόπουλος Π. Από τη σύλληψη έως τη γέννηση: Υπερηχογραφική ανατομία του μανθάνοντος εμβρυϊκού εγκεφάλου. Η διαδικασία του τοκετού ως μέσου διατήρησης του εμβρυϊκού εγκεφάλου. Μαρή Ι. Μαθαίνει ο Εγκέφαλος του εμβρύου; Τι και Πώς;Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Ε. Πετροπούλου (.) , Μ. Νταλούκα (.) , Σ. Μαντζούκας (.) , Θ. Γκόγκας (.) , Α. Ντανίκα (.) , Ε. Μαστορίδου (.) , Γ. Σαχανίδου (.) , Κ. Σκάνδαλου (.) , Π. Μερτζανίδης (.)
Ντανίκα Ά., Μαστορίδου Ε., Σαχανίδου Γ., Σκάνδαλου Κ., Π. Μερτζανίδης, Βελογιάννη Λ., Δημολιάτης Γ. Εξετάσεις κλειστού ή ανοιχτού βιβλίου; Βιώματα από πρόσφατη ταυτόχρονη εφαρμογή τους Πετροπούλου Ε., Τσαγκάρης Χ. Η συμβολή της παρεγκεφαλίδας στην εκμάθηση του πολιτισμού: Πώς η επανάληψη έγινε μητέρα της γνώσης. Νταλούκα Μ. Εγκέφαλος και Πνεύμονας: Ένας επικίνδυνος διάλογος. Μαντζούκας Σ. Η εξέλιξη της μετατεχνοκρατικής γνώσης για επαγγελματίες υγείας μέσω της αναστοχαστικής μάθησης. Γκόγκας Θ. Εκπαιδευτική και Πολιτική Διγλωσσία.Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Β. Κούτρας (.) , Π. Στράτη (.) , Ν. Καμπύλης (.) , Γ. Τσαπαρλής (.) , A. Σακαρετσάνου (.)
Κούτρας Β. Το βιολογικό υπόβαθρο των προγραμμάτων κοινωνικής συναισθηματικής μάθησης στα παιδιά. Στράτη Π.,Σακελλαρίου Μ., Αναγνωστοπούλου Ρ. Διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις για τη συνεκπαίδευση παιδιών με τυπική και μη τυπική ανάπτυξη. Καμπύλης Ν. Η διεργασία της συναισθηματικής μνήμης, ως εργαλείο μάθησης ή μαθησιακού μετασχηματισμού, στη βάση της λειτουργικής συνεργασίας του συναισθηματικού παλίμψηστου της Αμυγδαλής και του Νεοφλοιού. Τσαπαρλής Γ., Σταμοβλάσης Δ. Σπουδαστές με υψηλές ικανότητες και επιδόσεις στην επίλυση προβλημάτων φυσικών επιστημών και σε άλλα ανώτερης τάξης γνωσιακά έργα: Ο ρόλος επιλεγμένων ψυχομετρικών μεταβλητών. Σακαρετσάνου Ά.-Κ, Πατσιά Α., Μπιζιργιάννη Β., Μπακόλα Μ., Κατσαρός Ε., Κούτρας Β., Δημολιάτης Γ., Γελαστοπούλου Ε. Πώς μάθαμε ό,τι μάθαμε: ένα βιωματικό διήμερο χωρίς εξετάσεις αρχίζοντας το μεταπτυχιακό Δημόσιας Υγείας Πανεπιστημίου Πατρών.