ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η έννοια της ελευθερίας κατά τον Γεώργιο Κοζάκη-ΤυπάλδοΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Ελευθερία και δημοκρατία στον νεοελληνικό στοχασμόΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥ 19ο ΑΙΩΝΑ, 1774-1888, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση και ανάλυση του βιβλίου: Αλέξανδρος Δελμούζος, «Η γλώσσα είναι μόνο μέσον». Ανάλεκτα, Επιμέλεια: Αλεξάνδρα Πατρικίου, Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη και Σχολή Μωραΐτη, Αθήνα 2014. Μέρος ΙΙΙ.ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥ 19ο ΑΙΩΝΑ, 1774-1888, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση και ανάλυση του βιβλίου: Αλέξανδρος Δελμούζος, «Η γλώσσα είναι μόνο μέσον». Ανάλεκτα, Επιμέλεια: Αλεξάνδρα Πατρικίου, Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη και Σχολή Μωραΐτη, Αθήνα 2014. Μέρος ΙΙ.ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Δυο σύγχρονες έννοιες της ελευθερίας: Η διχοτόμηση της έννοιας της ελευθερίας από τον Isaiah Berlin ΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η ιδεολογία του ενιαίου σχολείουΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (Α ΜΈΡΟΣ)