ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΟΧΑΣΜΟ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Δυο σύγχρονες έννοιες της ελευθερίας: Η διχοτόμηση της έννοιας της ελευθερίας από τον Isaiah Berlin ΙΙΣΤΩΪΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ, ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Επίκτητος Εγχειρίδιον IIΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΒΡΕΦΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Έθνος και Σχολική Ιστορία: Ο κανόνας, οι αποκλίσεις. οι διαμάχες (1854-2014) - Μέρος Α΄ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η ιστορικότητα της ιστορίας. Σχόλια με βάση το Γεροστάθη του Λέοντα Μελά.ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥ 19ο ΑΙΩΝΑ, 1774-1888, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Για την Μεταρρύθμιση που Δεν Έγινε του Αλέξη ΔημαράΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών