ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η Ελλάδα μετά το 1949: - Οι εκθέσεις. - Οι νέες ιδεολογικές κατευθύνσεις μετά τη μεταπολίτευση και οι νέες εικαστικές και εκθεσιακές πρακτικές.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η χρήση του θορύβου 2Δ για τη δημιουργία υφής. Οι μετασχηματισμοί μετακίνησης, περιστροφής και αλλαγής κλίμακας.ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Οι δεσπόζουσες εικαστικές τάσεις στη γλυπτική στο μεσοπόλεμο και στις δύο πρώτες μεταπολεμικές δεκαετίες. Η αφηρημένη τέχνη στην Ελλάδα μετά τον 1945.ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η μεσοπολεμική εικαστική παραγωγή στην Ελλάδα. Πολιτική και τέχνη στο μεσοπόλεμο: Το καθεστώς της 4ης Αυγούστου και η θεσμική προστασία των Καλών Τεχνών. Η δημιουργία της "Γενιάς του '30".ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Σχεδίαση κύκλου με τριγωνομετρία και δομές επανάληψης. Μετατροπή του κύκλου σε σπείρα. Η χρήση των τυχαίων αριθμών και θορύβου για τη δημιουργία γραφικών παραγόμενης τέχνης.ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η μεσοπολεμική εικαστική παραγωγή στην Ελλάδα. Γιώργος Γουναρόπουλος, Γιώργος Μπουζιάνης, Γεράσιμος Στέρης. Πολιτική και τέχνη στο μεσοπόλεμο: ο ύστερος Παρθένης και η Ομάδα Τέχνη.