ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες και Ανθρώπινα ΔικαιώματαΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Παιδιά και Ανθρώπινα ΔικαιώματαΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Δικαιοσύνη και Ανθρώπινα ΔικαιώματαΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα. Εφαρμοσμένες ΠροσεγγίσειςΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Εκπαίδευση και Ανθρώπινα Δικαιώματα (Ι)ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ρατσισμός7th International Congress on Interpersonal Acceptance & Rejection, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Υπεύθυνος: Γιώτσα Άρτεμις (Αναπληρώτρια καθηγήτρια), Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Ομιλητές: A. Stalikas (.) , V. Yotsidi (.) , K. Daoultzis (.) , A. Giotsa (.)
Stalikas, A., Yotsidi, V., Giotsa, A., Kyriazos, T. & Galanakis, M. Unfolding the common grounds between Positive Psychology and Interpersonal Acceptance and Rejection Theory (IPARTheory): bridging a gap in Psychology. Yotsidi, V. “In medias res: With a Family”: An original fairy tale technique for personal development through the lens of the IPARTheory. Daoultzis, K., Mougios, D., Kordoutis, P., Kalamaras, D., Giotsa, A. When parental rejection interferes with sexual identity and the expression of emotionally invested sexuality: the case of romantic relationship adjustment among Greek bisexual and homosexual men and women. Giotsa, A., Kordoutis, P., Stalikas, S. The application of IPARTheory in the Systemic FieldΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ματανάστευση προς την Ελλάδα: χαρακτηριστικά των μεταναστών. Η διαχείριση της ετερότητας: Μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας - Η αναλογία του "ανθόκηπου" Το αφομοιωτικό μοντέλοΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εκπαιδευτικός ρατσισμόςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
η διδακτική νοηματοδότηση στην πράξηΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
η διδασκαλία στη βάση της κριτικής θεωρίας ΙΙ