ΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα - Διαχείριση της πλατφόρμας opendelosΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Στράτος Γεωργούλας: Λόγος περί σχολικής βίας- Πότε είναι μέρος του προβλήματος και πότε η λύση του. Παναγιώτης Δέγλερης: Η διαμεσολάβηση σαν διαδικασία διαπραγμάτευσης και αναζήτησης κοινά αποδεκτών λύσεων. Μύθοι και πραγματικότητες σε μία χώρα "δικομανών" ΣυζήτησηΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Θεόδωρος Θάνος: Σχολική διαμεσολάβηση για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού - Εισαγωγή στην ημερίδα. Χαιρετισμοί Γιάννης Πανούσης: Τι και ποιος κρίβεται πίσω από την "ενδοσχολική βία" Βάσω Αρτινοπούλου: Προς μια εθνική στρατηγική για την πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.ΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά ΜαθήματαΗΜΕΡΙΔΕΣ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα