ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Επισκοπική καθέδρα. - Μαυσωλείο της Gialla Placidia. - Ο εσχατολογικός χαρακτήρας του προγράμματος του Αγ. Αποστόλου του Νέου στην Ραβέννα (ζώνες Α+Β)ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Άγιος Απόστολος ο Νέος, ζώνη Γ. - Πομπή μαρτύρων ανδρών και γυναικών. - Άγιος Βιτάλιος, διάκοσμος πρεσβυτερείου, οι αυτοκρατορικοί πίνακες. - Άγιος Δημήτριος Θεσ/νίκης, δύο πίνακες του 7ου αιώναΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Σταυροειδής εγγεγραμένος ναός. - Τέχνη της εικονομαχίας. - Μικρογραφίες του 9ου αιώνα. - Αλλαγή συμβολισμών στους ναούς του 843 και η διαμόρφωση του εικονογρ. Τους προγράμματος. Ψηφιδωτά Αγίας ΣοφίαςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μακεδονική ΑναγέννησηΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Αγία Σοφία Θεσ/νίκης. - Ψηφιδωτά του Οσίου Λουκά. (κοντόχοντρες μορφές, κυριαρχία της ευθείας.)ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μονή Δαφνίου. - Πολυπροσωπικός κλασσικισμός, κυριαρχία της καμπύλης.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Τοιχογραφίες του Nerezi (κομνή μανιέρα του 12ου αιώνα), Sopocani (ογκηρή τεχνοτροπία του 13ου αιώνα), Βυζαντινός κλασσικισμόςΔιαλέξεις για την Ιστορία της Τέχνης και της Αρχιτεκτονικής, τομέας Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης
Υπεύθυνος: Σαραφιανός Άρης (Επίκουρος Καθηγητής), Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ομιλητές: Mark Crinson (Καθηγητή Αρχιτεκτονικής Ιστορίας στο Birkbeck (University of London))
‘The East is a Career’: Postcolonial Theory and Architectural HistoryΔιαλέξεις για την Ιστορία της Τέχνης και της Αρχιτεκτονικής, τομέας Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης
Υπεύθυνος: Σαραφιανός Άρης (Επίκουρος Καθηγητής), Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ομιλητές: Mark Crinson (Καθηγητή Αρχιτεκτονικής Ιστορίας στο Birkbeck (University of London))
Devil’s Darkness: Pollution and Architecture in the ‘First Industrial City’,