ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισαγωγή στα Συστήματα Βάσεων Δεδομένων και στο μάθημαΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισαγωγή στα Λειτουργικά ΣυστήματαΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εννοιολογικός Σχεδιασμός και το Μοντέλο Οντοτήτων-Συσχετίσεων ΙΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αναπαράσταση στερεώνΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κανονικές Μορφές ΙΙ. Λύση 1ου Συνόλου ΑσκήσεωνΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχεσιακό Μοντέλο. Μετατροπή Μοντέλου Οντοτήτων-Συσχετίσεων στο Σχεσιακό Μοντέλο ΙΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κριτήρια Σχεδιασμού. Συναρτησιακές Εξαρτήσεις. Λογικός ΣχεδιασμόςΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισαγωγή στα Λειτουργικά Συστήματα - ΔιεργασίεςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Παρουσίαση του sch.gr. Επιλογή από παρουσιάσεις εργασιών φοιτητών. Εκπαιδευτικά βίντεοΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εννοιολογικός Σχεδιασμός και το Μοντέλο Οντοτήτων-Συσχετίσεων ΙIΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχεσιακή Άλγεβρα ΙΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Λογικός Σχεδιασμός. Διάσπαση Σχήματος. Κανονικές Μορφές ΙΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΆσκησηΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Λογική και σύνταξη δομών επανάληψης για τη σχεδίαση γραφικών. Εμφωλευμένη επανάληψη για τη σχεδίαση pattern.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Σχεδίαση γραφικών με κίνηση (animation). H χρήση της συνάρτησης setup(), draw() και framerate(). Η αλληλεπίδραση με το ποντίκι και το πληκτρολόγιο.