ΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Στοιχεία αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστήΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Οι μεταβλητές int, float και boolean και η χρήση τους. Τελεστές για εκτέλεση πράξεων και ανάθεση τιμών σε μεταβλητές. Η χρήση των μεταβλητών και πράξεις για τον σχεδιασμό πολλών σχημάτων.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ, Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Σωρός και ουρά προτεραιότηταςΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
2Δ διακριτός μετασχηματισμός FourierΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Διεργασίες - ΝήματαΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχεσιακό Μοντέλο. Μετατροπή Μοντέλου Οντοτήτων-Συσχετίσεων στο Σχεσιακό Μοντέλο ΙΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μετατροπή σε εικονοστοιχεία (Ι)ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ, Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Ευσταθές ταίριασμα, ορθότηταΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Σχεδίαση γραφικών με κίνηση (animation). H χρήση της συνάρτησης setup(), draw() και framerate(). Η αλληλεπίδραση με το ποντίκι και το πληκτρολόγιο.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ, Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Μέθοδος «Διαίρει και Βασίλευε», ταξινόμηση στοιχείων και επίλυση αναδρομικών σχέσεωνΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Φιλτράρισμα στο πεδίο της συχνότηταςΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΝήματαΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μετατροπή Μοντέλου Οντοτήτων-Συσχετίσεων στο Σχεσιακό Μοντέλο ΙΙ. SQL: Ορισμός Σχήματος και εισαγωγή στον χειρισμό δεδομένωνΓΡΑΦΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μετατροπή σε εικονοστοιχεία (ΙΙ)ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ, Τμήμα ΠΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Λογική και σύνταξη δομών επανάληψης για τη σχεδίαση γραφικών. Εμφωλευμένη επανάληψη για τη σχεδίαση pattern.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ, Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Βασικοί αλγόριθμοι γραφημάτωνΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑΣ, Τμήμα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αποκατάσταση εικόνας