ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΙΚΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Αντικείμενα από πολύτιμα μέταλλα.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μακεδονική ΑναγέννησηΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΙΚΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Συνέχεια αντικειμένων από πολύτιμα μέταλλα – Παλαιοχριστιανικά υφάσματα.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Αγία Σοφία Θεσ/νίκης. - Ψηφιδωτά του Οσίου Λουκά. (κοντόχοντρες μορφές, κυριαρχία της ευθείας.)ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΙΚΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Βυζαντινά υφάσματα.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μονή Δαφνίου. - Πολυπροσωπικός κλασσικισμός, κυριαρχία της καμπύλης.ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΙΚΡΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσιάσεις φοιτητικών εργασιώνΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Τοιχογραφίες του Nerezi (κομνή μανιέρα του 12ου αιώνα), Sopocani (ογκηρή τεχνοτροπία του 13ου αιώνα), Βυζαντινός κλασσικισμόςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Περιοδοποίηση - Η στάση του Χρ. απέναντι στην τέχνη - οι διωγμοί - Το διάταγμα του 313 - Είδη της Βυζαντινής ζωγραφικής - Χειρόγραφα, η συμβολή τους στην χριστιανική εικονογραφία - Βασική διαφορά της χρ. τέχνης με την παγανιστική μαρτυρίαΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ, Τμήμα ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Επισκοπική καθέδρα. - Μαυσωλείο της Gialla Placidia. - Ο εσχατολογικός χαρακτήρας του προγράμματος του Αγ. Αποστόλου του Νέου στην Ραβέννα (ζώνες Α+Β)