ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
η γυναίκα και οι αξιακές ανατροπές στο θέατροΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
αντισυμβατικοί ήρωες/ηρωίδες στο θέατρο των αρχών του 20ου αιώναΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
πεζογραφική παραγωγή της δεκαετίας του 1920. Η λαϊκότητα στη γλώσσα και στην φόρμα κατά το μεσοπόλεμο.ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
αρχαίος μύθος στην λογοτεχνία του 20ου αιώνα. Ιακώβου Καμπανέλλη "ο δείπνος".ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
η κοινωνική πεζογραφία από τον Ξενόπουλο στην πεζογραφία της δεκαετίας του 1920 / η μικρά Ασία (1922) στη πεζογραφία. "Η ιστορία ενός αιχμαλώτου" του Στρατή ΔούκαΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ο χώρος στην πεζογραφία και στο θέατρο. Δημήτρη Χατζής "Το τέλος της μικρής μας πόλης", Ανδρέα Φραγκιά "Η "καγκελόπορτα"", Ιακώβου Καμπανέλλη "Η αυλή των θαυμάτων".