ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Βίος Φιλάρετου μέρος β' - αναπτύσσεται και σχολιάζεται το απόσπασμα απο την μετάφραση του βίου που περιγράφει την επιλογή της εγγονής του Μαρίας, ως συζύγου του αυτοκράτορα Κωνσταντίνου του 6ου. Η επιλογή γίνεται με διαδικασία καλλιστείων - δίνεται έμφαση στην περιγραφή μοτίβων που χρησιμοποιούνται απο μεταγενέστερα έργα, όπως το μέγεθος του παπουτσιού της υποψήφιας νύφης και το μοτίβο του ευτυχισμένου τέλους.ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Α : Εξετάζεται και αναλύεται η συνέχεια της αντιπαράθεσης του Βαρλαάμ με τους μη χριστιανούς θεολόγους - Κριτική 12θεου μέρος 1ο. Β : Μαρτύριο νεομάρτυρος Δημητρίου - εξετάζεται και αναλύεται η συντομευμένη μορφή του μαρτυρίου.ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Κείμενα 12: Αγιολογικά οράματα. Βίος Βασιλείου του ΝέουΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Αγιολογικό θέατρο - η τραγέδια του αγίου Δημητρίου - παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του είδους του αγιολογικού θεάτρου που εμφανίζεται τον 17ο και 18ο αιώνα σε λατινοκρατούμενες περιοχές του ελληνόφωνου κόσμου στις οποίες δρουν οι ιησουίτες μοναχοί - αναλύεται η εξάρτηση της τραγεδίας απο το πρώιμο κείμενο του μαρτυρίου του αγίου και της διασκευής του απο τον Σιμεών τον μεταφραστή - αναλύεται η πρώτη απ'τις πέντε πράξεις μέχρι την τέταρτη σκηνή.ΛΕΩΝ Ο ΣΤ' ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Βίος Ευθυμίου σελ 34-88ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΧΟΗΦΟΡΟΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
- Προβολή της παράστασης του Κ. Κουν - ΣχολιασμόςΑΙΣΧΥΛΟΥ ΧΟΗΦΟΡΟΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Ανάλυση των στίχων 652-837ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΧΟΗΦΟΡΟΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
- Ανάλυση των στίχων 838-971 - Συγκριτική παρουσίαση της ηθογραφικής παρουσίασης του Αιγίσθου στα ομόθεμα έργα των τριών τραγικών, στο έργο του ΚαμπανέληΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Κείμενα 11: Αγιολογικό Μυθιστόρημα "Βαρλαάμ και Ιωάσαφ"ΑΙΣΧΥΛΟΥ ΧΟΗΦΟΡΟΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Ανάλυση των στίχων 972-1076ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Η τραγέδια του αγίου Δημητρίου μέρος β' - εξετάζονται υφολογικά οι τρεις τελευταίες σκηνές της πρώτης πράξης, οι δύο τελευταίες σκηνές της πέμπτης πράξης και οι δύο επίλογοι - δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο που απλά μοτίβα αναπτύσσονται και επεκτείνονται στη θεατρική δράση και καταλήγουν από απλές φράσεις σε αγιολογικά κείμενα, να γίνονται εκτενείς παράγραφοι στην τραγέδια - δίνεται επίσης μια επιφανειακή ανάλυση της αρχής του πρώτου διλουδίου, το οποίο στηρίζεται σε πρότυπα κωμικά.ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Α - Βίος Φιλάρετου μέρος γ' - εξετάζεται λεπτομερώς το τελευταίο τμήμα της μετάφρασης του βίου, το οποίο περιλαμβάνει όσα διαδραματίζονται στη ζωή του Φιλάρετου μετά τον γάμο της εγγονής του με τον αυτοκράτορα και δίνεται έμφαση στα παραμυθιακά στοιχεία που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου όπως το δείπνο στους φτωχούς αλλά και τα αγιολογικά στοιχεία όπως η προβολή του θανάτου και το όραμα του άλλου κόσμου. Σ'αυτό το κομμάτι η μετάφραση αναλύεται σε συνδυασμό με το πρωτότυπο βυζαντινό κείμενο. Β - Μαρτύριο Ζαχαρία Άρτας (1782) - εξετάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διεργασιών που οδηγούν τον Ζαχαρία στο μαρτύριο καθώς αυτός ανήκει στην κατηγορία των νεομαρτύρων που απο τον χριστιανισμό προσχώρησαν στο ισλάμ και στη συνέχεια το απέρριψαν.