ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑΝΗ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μετάφραση και Σχολιασμός των Παραγράφων 19 - 25 του Βίου Λέοντος Κατάνη. Αποστολή Αξιωματούχου Ηρακλείδη στην Κατάνη και σύλληψη Ηλιοδώρου 2 φορές. Συνεχίζεται η παραβολή του κειμένου με τους μαγικούς παπύρουςΑΙΣΧΥΛΟΥ ΧΟΗΦΟΡΟΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
- Προβολή της παράστασης του Κ. Κουν - ΣχολιασμόςΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑΝΝΑ ΚΟΜΝΗΝΗ: ΑΛΕΞΙΑΣ. ΕΡΩΤΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ: ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΜΑΚΡΕΜΒΟΛΙΤΗΣ: ΚΑΘ' ΥΣΜΙΝΗΝ ΚΑΙ ΥΣΜΗΝΙΑΝ.Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Κ.Γ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΑνακεφαλαίωσηΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Κείμενα 13: Μεταγενέστερη Αγιολογία, Νεομάρτυρες, α) Μαρτυρολόγιο Καρυοφύλλη. (Ομιλητής κ. Σ. Μπαλατσούκας). Συζήτηση β) Μαρτύριο Αγίου Γεωργίου εξ Ιωαννίνων. γ) Μαρτύριον Αθανασίου Γγίου.ΤΡΑΓΩΔΙΑ: ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επαναληπτικό μάθημα. Ανάλυση των σημαντικότερων σημείων του έργουΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
αρχαίος μύθος στην λογοτεχνία του 20ου αιώνα. Ιακώβου Καμπανέλλη "ο δείπνος".ΛΕΩΝ Ο ΣΤ' ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Βίος Θεοφανούς παρ 12-13.ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΓΑΘΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΛΟΥΚΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Η τραγέδια του αγίου Δημητρίου μέρος β' - εξετάζονται υφολογικά οι τρεις τελευταίες σκηνές της πρώτης πράξης, οι δύο τελευταίες σκηνές της πέμπτης πράξης και οι δύο επίλογοι - δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο που απλά μοτίβα αναπτύσσονται και επεκτείνονται στη θεατρική δράση και καταλήγουν από απλές φράσεις σε αγιολογικά κείμενα, να γίνονται εκτενείς παράγραφοι στην τραγέδια - δίνεται επίσης μια επιφανειακή ανάλυση της αρχής του πρώτου διλουδίου, το οποίο στηρίζεται σε πρότυπα κωμικά.ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Τα προκαταρκτικά της 4ης οικουμενικής συνόδου - εξετάζεται πραγματολογικά και υφολογικά ένας αριθμός επιστολών που ανταλλάχθηκαν μεταξύ του Πάπα Λέοντα του 1ου, του αυτοκράτορα Ουαλεντινιανού, της Γάλλας Πλακιδίας, της Ευδοξίας και του αυτκράτορα Θεοδοσίου. Σ'αυτές, οι πρώτοι διαμαρτύρονται προς τον Θεοδόσιο για την σύγκλιση της συνόδου του 449 στην Έφεσο και για τις αποφάσεις της, καθώς και για την καθαίρεση και τον θάνατο του πατριάρχη Φλαβιανού - οι απαντήσεις του Θεοδοσίου δείχνουν αρχικά την υποστήριξη του για την σύνοδο.ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΟΓΡΑΦΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Α - Ύστερη Βυζαντινή επιστολογραφία γ' - επιστολές Γρηγορίου Παλαμά απο Ασία προς την εκκλησία του (Θεσσαλονίκη) - ολοκληρώνεται η ανάλυση του τελευταίου μέρους της επιστολής - δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον λογοτεχνικό της χαρακτήρα και στις αντιλήψεις του Παλαμά σχετικά με τον Μωάμεθ - συγκρίνονται οι απόψεις του Παλαμά για τον Μωάμεθ με την άποψη του αυτοκράτορα Εμμανουήλ Παλαιολόγου η οποία εκφράστηκε δημόσια πριν απο λίγα χρόνια επιφέροντας διεθνή αντίδραση και ολοκληρώνεται η εξέταση με την ανάλυση του τελευταίου, καθαρά διδακτικού κομματιού που είναι γεμάτο με ηθικές παραγγελίες προς τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης. Β - Επιστολή αρ. 4 Εμμανουήλ Παλαιολόγου Προς τον Δημήτριο Κυδώνη - αναλύονται τα λογοτεχνικά χαρακτηριστικά της και δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στις πνευματικές και λόγιες παραπομπές οι οποίες περιστρέφονται γύρω απο ένα απλό θέμα ανταλλαγής χειρογράφων και μια πρόσκληση του αυτοκράτορα προς τον Κυδώνη να μεταβεί στην Κων/πολη.ΤΡΑΓΩΔΙΑ: ΣΟΦΟΚΛΗΣ, ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Φιλοσοφική ανάλυση της τραγωδίας με έμφαση στην έννοια του πάθους, της καθάρσεως και του θανάτου ΙΙΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟΙ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Γεώργιος Σφραντζής. Κείμενο: Μιχαήλ Δούκας, Η περιγραφή της Αλώσεως.ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑΝΗ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μετάφραση και Σχολιασμός των Παραγράφων 19 - 25 του Βίου Λέοντος Κατάνη. Αποστολή Αξιωματούχου Ηρακλείδη στην Κατάνη και σύλληψη Ηλιοδώρου 2 φορές. Συνεχίζεται η παραβολή του κειμένου με τους μαγικούς παπύρους. (μέρος 2ο)