ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Ανήκει το Βυζάντιο στην ελληνική ιστορία; Η μή έγκριση της Ιστορίας του Ελληνικού Έθνους του Κωνσταντίνου Παπαρρηγόπουλου ως σχολικού εγχειριδίουΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
"Εθνολαϊκιστές" εναντίον "εθνομηδενιστών": Η δημόσια διαμάχη για το εγχειρίδιο Ιστορίας της Μαρίας Ρεπούση "Στα νεότερα και σύγχρονα χρόνια" (2006-2007) - Μέρος Β΄ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
"Εθνολαϊκιστές" εναντίον "εθνομηδενιστών": Η δημόσια διαμάχη για το εγχειρίδιο Ιστορίας της Μαρίας Ρεπούση "Στα νεότερα και σύγχρονα χρόνια" (2006-2007) - Μέρος Α΄ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Κοινωνία και σχολείο: η καταλυτική δυναμική του κράτουςΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητώνΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η ιδεολογία του ενιαίου σχολείου