ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εθνοπολιτισμική ετερότητα - βία και σχολικός εκφοβισμόςΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Διγλωσσία - δίγλωσση εκπαίδευσηΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ματανάστευση προς την Ελλάδα: χαρακτηριστικά των μεταναστών. Η διαχείριση της ετερότητας: Μοντέλα διαχείρισης της ετερότητας - Η αναλογία του "ανθόκηπου" Το αφομοιωτικό μοντέλοΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Rita van Haren, Curriculum Resource Developer, Common Ground, USA Buckets of Happiness: Learning by Design and Giving Τάσος Μικρόπουλος, Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Παιδαγωγική αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών Τζένη Παγγέ, Καθηγήτρια, Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Η Ανάπτυξη των Νέων Τεχνολογιών και η Μετάβαση στην Ηλεκτρονική Μάθηση. Συζήτηση Ακαδημαϊκός Διάλογος – Αποτίμηση Κεντρικό των Εργασιών του Συμποσίου Αμφιθέατρο Προεδρείο Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια, Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστημίου Κύπρου Ακαδημαϊκοί και φοιτητές συζητούν τα βασικά σημεία των παρουσιάσεων για την προοπτική της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού στην Πρακτική Άσκηση και απαντούν σε ερωτήσεις -Αποτίμηση των Εργασιών από το 1ο Διεθνές Συμπόσιο Προσχολικής Αγωγής Συντονισμός: Μαρία Σακελλαρίου, Ευγενία ΑρβανίτηΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ευγενία Αρβανίτη, Λέκτορας, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών Μάθηση μέσω Σχεδιασμού: Ένα μοντέλο για τη Διαφορετικότητα και την Επαγγελματική Μάθηση στο Νέο Σχολείο Αμαλία Υφαντή, Καθηγήτρια, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία και τη Μάθηση. Μια Συγκριτική Μελέτη σε Σχολικά Περιβάλλοντα Ελλάδας και Ισραήλ. Σταύρος Νικολόπουλος, Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων e –Προστασία Πνευματικών Δικαιωμάτων Συζήτηση Δημήτρης Ράτσικας, Αναπληρωτής Καθηγητής, Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Κεντρικό Πανεπιστήμιο και Τέχνη Αμφιθέατρο Βιβλιοπαρουσίαση της επιμέλειας του βιβλίου των Kalantzis & Cope «Νέα Μάθηση: βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης» – Εκδόσεις Κριτική, 2013 Παρουσίαση της ιστοσελίδας http://neamathisi.com Ευγενία Αρβανίτη, Λέκτορας, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών – Επιμέλεια Έκδοσης & ιστοσελίδας Κόκκινο, πράσινο, κίτρινο και μπλε… τα μπερδεύω, τα ταιριάζω στη Νέα Μάθηση Κήπος να φτάσω.Ένα βιωματικό ταξίδι στον κόσμο της πολυτροπικότητας και της γνώσης Συνεδριακού Βιωματικό εργαστήριο 40 ατόμων με δήλωση συμμετοχής κατά προτεραιότητα Κέντρου στη Γραμματεία του Συμποσίου Συντονισμός: Μαρία Σακελλαρίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Π.Τ.Ν. ΠανεπιστημίουΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Σήφης Μπουζάκης, Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών Μοντέλα-Παραδείγματα Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών: Εθνικός και Υπερεθνικός Εκπαιδευτικός Λόγος. Σύγκλιση ή Απόκλιση; Παρεμβάσεις από τις Μαίρη Κουτσελίνη, Αμαλία Υφαντή και Ευγενία Αρβανίτη για την αξιοποίηση της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού (ως διαφοροποιημένη παιδαγωγική παρέμβαση, ως μοντέλο συστημικής παρέμβασης για την ενδοσχολική επιμόρφωση και ως καινοτόμος δράση στο πλαίσιο της συγκριτικής παιδαγωγικής). Παρουσίαση της Ιστοσελίδας http://earlychildhoodpedagogy.gr/ Πέτρος Τζίμας, Πληροφορικός (Μ.Sc.), Νηπιαγωγός, υπ. Διδάκτωρ Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου ΙωαννίνωνΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Mary Kalantzis, Professor, Dean, College of Education, University of Illinois, USA Reflecting on a new learning pedagogy Bill Cope, Research Professor, Common Ground/ College of Education, University of Illinois, USA Transforming Learning and Assessment in the new media age Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια, Πρόεδρος Τμήματος Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Εποικοδόμηση και Διαφοροποίηση Διδασκαλίας-Μάθησης ΣυζήτησηΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Προσφωνήσεις - Χαιρετισμοί Δρώμενα παιδιών προσχολικής ηλικίαςΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Επανάληψη.ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Παρουσίαση του e-courseΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Εκπαίδευση εκπαιδευτικώνΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ Ι, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Μαζικά Ανοικτά Διαδικτυακά Μαθήματα