ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Παρουσίαση του sch.gr. Επιλογή από παρουσιάσεις εργασιών φοιτητών. Εκπαιδευτικά βίντεοΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Portfolio (φάκελος εργασιών) : Μία μορφή αυθεντικής αξιολόγησης στο νηπιαγωγείο.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Παρουσίαση της διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας e-course του Πανεπιστημίου ΙωαννίνωνΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
η οριοθέτηση των κανόνων στη διδακτική πράξηΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Αξιολόγηση στο πλαίσιο της παιδαγωγικής εργασίας.ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Δίκτυα, ασφάλεια, εκπαίδευση από απόσταση. Επιλογή από παρουσιάσεις εργασιών φοιτητών. Εκπαιδευτικά βίντεοΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
η διδασκαλία στη βάση της κριτικής θεωρίας ΙΙΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Plenary Session– Special Education 1ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Conference Official OpeningΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Welcome and Conference Official Opening (Welcome Addresses)ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Συνεργασία οικογένειας - νηπιαγωγείου στο πλαίσιο της κοινότητας.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Λογισμικό στην εκπαίδευση και χρήση του υπολογιστικού νέφους. Επιλογή από παρουσιάσεις εργασιών φοιτητών. Εκπαιδευτικά βίντεοΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
η διδασκαλία στη βάση της κριτικής θεωρίας ΙΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ, Τμήμα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ
Μετασχηματίζοντας το πρότυπο μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση : ο ρόλος του παιχνιδιού.