ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥ 19ο ΑΙΩΝΑ, 1774-1888, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση και ανάλυση του βιβλίου: Αλέξανδρος Δελμούζος, «Η γλώσσα είναι μόνο μέσον». Ανάλεκτα, Επιμέλεια: Αλεξάνδρα Πατρικίου, Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη και Σχολή Μωραΐτη, Αθήνα 2014. Μέρος ΙΙΙ.ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥ 19ο ΑΙΩΝΑ, 1774-1888, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση και ανάλυση του βιβλίου: Αλέξανδρος Δελμούζος, «Η γλώσσα είναι μόνο μέσον». Ανάλεκτα, Επιμέλεια: Αλεξάνδρα Πατρικίου, Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη και Σχολή Μωραΐτη, Αθήνα 2014. Μέρος ΙΙ.ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥ 19ο ΑΙΩΝΑ, 1774-1888, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση και ανάλυση του βιβλίου: Αλέξανδρος Δελμούζος, «Η γλώσσα είναι μόνο μέσον». Ανάλεκτα, Επιμέλεια: Αλεξάνδρα Πατρικίου, Ίδρυμα Μανόλη Τριανταφυλλίδη και Σχολή Μωραΐτη, Αθήνα 2014. Μέρος Ι.ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ι: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΜΑΚΡΥ 19ο ΑΙΩΝΑ, 1774-1888, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η επίδραση των ιδεών του Διαφωτισμού στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών πραγμάτων κατά την περίοδο της οθωμανικής κυριαρχίας (1770-1821)ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η ιστορικότητα της ιστορίας. Σχόλια με βάση το Γεροστάθη του Λέοντα Μελά.