ΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Σήφης Μπουζάκης, Καθηγητής, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών Μοντέλα-Παραδείγματα Εκπαίδευσης, Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών: Εθνικός και Υπερεθνικός Εκπαιδευτικός Λόγος. Σύγκλιση ή Απόκλιση; Παρεμβάσεις από τις Μαίρη Κουτσελίνη, Αμαλία Υφαντή και Ευγενία Αρβανίτη για την αξιοποίηση της Μάθησης μέσω Σχεδιασμού (ως διαφοροποιημένη παιδαγωγική παρέμβαση, ως μοντέλο συστημικής παρέμβασης για την ενδοσχολική επιμόρφωση και ως καινοτόμος δράση στο πλαίσιο της συγκριτικής παιδαγωγικής). Παρουσίαση της Ιστοσελίδας http://earlychildhoodpedagogy.gr/ Πέτρος Τζίμας, Πληροφορικός (Μ.Sc.), Νηπιαγωγός, υπ. Διδάκτωρ Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου ΙωαννίνωνΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Mary Kalantzis, Professor, Dean, College of Education, University of Illinois, USA Reflecting on a new learning pedagogy Bill Cope, Research Professor, Common Ground/ College of Education, University of Illinois, USA Transforming Learning and Assessment in the new media age Μαίρη Κουτσελίνη, Καθηγήτρια, Πρόεδρος Τμήματος Επιστημών Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Εποικοδόμηση και Διαφοροποίηση Διδασκαλίας-Μάθησης ΣυζήτησηΣΥΝΕΔΡΙΑ, Τμήμα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Προσφωνήσεις - Χαιρετισμοί Δρώμενα παιδιών προσχολικής ηλικίας