ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ, ΚΑΝΩΝ: ΙΩΣΗΦ ΥΜΝΟΓΡΑΦΟΥ, ΚΑΝΩΝ ΕΙΣ ΛΕΟΝΤΑ ΚΑΤΑΝΗΣ, ΜΙΧΑΗΛ ΨΕΛΛΟΣ, ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΑ.ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΓΑΘΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
- ΑΓΑΘΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε' - 1) ΣΕΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ (557)ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Κείμενα 10: Κείμενα Υψηλού ύφους Ο Βίος του Λέοντος ΚατάνηςΤΡΑΓΩΔΙΑ: ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Ερμηνεία των στίχων 1398-1511ΛΕΩΝ Ο ΣΤ' ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Βίος Ευθυμίου κεφ. 18ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
η γυναίκα και οι αξιακές ανατροπές στο θέατροΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΔΙΑΚΟΝΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
α : Βιβλίο 5 κεφ. 9 : Αναγόρευση Τσιμισκή σε αυτοκράτορα. Ο Ιωάννης Τσιμισκής καταπνίγει τις προσπάθειες των οπαδών του Φωκά για αντεπανάσταση - ταφή Νικηφόρου Φωκά β : Βιβλίο 6 κεφ. 1-2 : Ο Τσιμισκής ασκεί την αυτοκρατορική εξουσία - Αδράνεια του αδερφού του Νικηφόρου να αντιμετωπίσει τον Τσιμισκή - Ο Τσιμισκής διορίζει δικούς του στα σημαντικότερα αξιώματα και εξορίζει την οικογένεια του Φωκά.ΣΥΝΟΔΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιστολή πατριάρχη Γερμανού προς Θωμά Γαβριουπόλεως μέρος δ' - αναλύονται οι σελίδες 466-470 και δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη του θεολογικού επιχειρήματος με βάση τη βιβλική αυθεντία της παλαιάς διαθήκης - τονίζεται ο σχετικός υποβιβασμός του ήθους λόγω πολυπλοκότητας των θεολογικών επιχειρημάτων, τα οποία επιπκεντρώνονται στην υπεράσπιση των χριστιανών απο την κατηγορία της ειδωλολατρίας.ΜΕΤΑΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Α - Βίος Φιλάρετου μέρος γ' - εξετάζεται λεπτομερώς το τελευταίο τμήμα της μετάφρασης του βίου, το οποίο περιλαμβάνει όσα διαδραματίζονται στη ζωή του Φιλάρετου μετά τον γάμο της εγγονής του με τον αυτοκράτορα και δίνεται έμφαση στα παραμυθιακά στοιχεία που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος του κειμένου όπως το δείπνο στους φτωχούς αλλά και τα αγιολογικά στοιχεία όπως η προβολή του θανάτου και το όραμα του άλλου κόσμου. Σ'αυτό το κομμάτι η μετάφραση αναλύεται σε συνδυασμό με το πρωτότυπο βυζαντινό κείμενο. Β - Μαρτύριο Ζαχαρία Άρτας (1782) - εξετάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των διεργασιών που οδηγούν τον Ζαχαρία στο μαρτύριο καθώς αυτός ανήκει στην κατηγορία των νεομαρτύρων που απο τον χριστιανισμό προσχώρησαν στο ισλάμ και στη συνέχεια το απέρριψαν.ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΟΓΡΑΦΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Φώτιος, επιστολή αρ. 1 προς βασιλέα Μιχαήλ Βουλγαρίας μέρος γ' - Αναλύεται το τελευταίο μέρος του συνοπτικού καταλόγου συνόδων με το οποίο κλείνει τη δογματική διδασκαλία ο Φώτιος προς τον Μιχαήλ και στρέφεται σε πρακτικές συμβουλές οι οποίες αποτελούν τυπικό υλικό ενός κατόπτρου ηγεμόνος. Ανάμεσα στα άλλα τον συμβουλεύει να φροντίσει για τον εκχριστιανισμό των υπηκόων του.ΤΡΑΓΩΔΙΑ: ΣΟΦΟΚΛΗΣ, ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
*στ.668-727 -Χορικό *στ.961-1013 -Λογομαχία Κρέοντα-Οιδίποδα *στ.1211-1247 -ΧορικόΒΥΖΑΝΤΙΝΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΟΙ ΙΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Γεώργιος Ακροπολίτης. Κείμενο: Η ανάκτηση της Κωνσταντινούπολης από τον Μιχαήλ Η' Παλαιολόγο.ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΟΣ ΚΑΤΑΝΗ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μετάφραση και Σχολιασμός των Παραγράφων 12 - 18 του Βίου Λέοντος Κατάνη. Εκτεταμένες αναφορές στα λογοτεχνικά χαρακτηριστικά της παραγράφου 12 αλλά και της σχέσης του κειμένου με συνταγές των Μαγικών Παπύρων.Η ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Κ.Γ. ΚΑΡΥΩΤΑΚΗ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μερικά Ενδιαφέροντα ΠοιήματαΑΙΣΧΥΛΟΥ ΧΟΗΦΟΡΟΙ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
- Ανάλυση των στίχων 838-971 - Συγκριτική παρουσίαση της ηθογραφικής παρουσίασης του Αιγίσθου στα ομόθεμα έργα των τριών τραγικών, στο έργο του ΚαμπανέληΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΙΧΑΗΛ ΨΕΛΛΟΣ. ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΑ (ΜΕΡΟΣ 2)ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΓΑΘΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
- ΑΓΑΘΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ Ε' - Ο ΣΕΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ (557) - ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ. - ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΕΜΙΟΥ ΤΡΑΛΛΕΩΝ - ΒΙΒΛΙΟ Α' Η ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ ΤΗΣ ΚΥΜΗΣ.ΑΓΙΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Κείμενα 11: Αγιολογικό Μυθιστόρημα "Βαρλαάμ και Ιωάσαφ"ΤΡΑΓΩΔΙΑ: ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΑ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Σύγκριση της Ηλέκτρας του Σοφοκλή με την Ηλέκτρα του ΧόφμανσταλΛΕΩΝ Ο ΣΤ' ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ, Τμήμα ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Βίος Ευθυμίου κεφ. 19