Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Σ. Αδάμ (.) , Αλ Νταρουίς (.)
Στεφοπούλου Μ.-Κ, Αλ Νταρουίς Λ., Μάρη Ε. Μαθησιακές δυσκολίες / διαταραχές και επίγνωση των εκπαιδευτικών Αδάμ Σ., Περτέση Ντ. Η έννοια της γνώσης στο υποκείμενο και στη μηχανή – Προσκεκλημένη ομιλίαΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Διαχείριση ασθενών με πολλαπλή νοσηρότηταΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Συμπεριφορές που σχετίζονται με την υγείαΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Ε. Αρετούλη (.) , Τ. Μικρόπουλος (.) , P. Chaysri (.) , Α. Μακρή (.) , Χ. Ζώνιος (.) , Ε. Οικονόμου (.) , Α. Αδαμοπούλου (.) , Ι. Ρίζος (.)
Αρετούλη Ε. Πώς μαθαίνει οι εγκέφαλος; H συμβολή των νευροεπιστημών: Τι είναι ήδη γνωστό. Μικρόπουλος Τ., Χαλκή Π. Τσιάρα Α., Συμβάλλουν οι νευροεπιστήμες στη διδακτική πράξη και τη μαθησιακή διαδικασία; Πρώτα αποτελέσματα. Chaysri P., Chaysri T. Ευφυείς Ρομποτικές Εφαρμογές (Intelligent Robotic Applications). Μακρή Α., Ρίζος Ι. Μηχανική Μάθηση για Αναγνώριση Προσώπων και άλλες εφαρμογές Υπολογιστικής Όρασης (AI in Face recognition & Computer Vision applications). Ζώνιος Χ., Πλατή Έ. Αναγνώριση Ομιλίας (Speech Recognition). Οικονόμου Ε., Νικολόπουλος Σπ., Κομπατσιάρης Ι. Διασύνδεση Εγκεφάλου – Υπολογιστή: Μια εισαγωγή. Αδαμοπούλου Α. Μπορεί μια βιωματική εμπειρία να κινητοποιήσει τους μηχανισμούς μάθησης; Μία πρόταση για τη διδασκαλία της ιστορίας της τέχνης σε σχολές καλών τεχνών και αρχιτεκτονικής.ΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Αποτίμηση κατευθυντήριων οδηγιώνΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Η υπόθεση καθαριότητα (The Hygiene Hypothesis) - Επαγγελματική ΥγιεινήΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ Ι, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Επιδημίες, εμβόλια, επιδημιολογική επιτήρησηΥΓΙΕΙΝΗ & ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ ΙΙ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Επιδημιολογία νεοπλασιών - Κάπνισμα και υγεία - Διασφάλιση και έλεγχος ποιότητας σε επιδημιολογικές μελέτες - Διατροφή και παχυσαρκίαΠώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018), Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ
Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης (Αναπληρωτής Καθηγητής), Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ
Ομιλητές: Μ. Ζαφρανά (.) , Μ. Μαυρίδου (.) , Ε. Τύμπα (.)
Ζαφρανά Μ. Εισαγωγή . Μαυρίδου Μ. Το σκάκι και η ανάπτυξη της λογικομαθηματικής σκέψης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Γραμματικού Δ. Το Μοντεσοριανό υλικό και η λογικομαθηματική σκέψη. Τύμπα Ε. Δημόσιο Σχολείο: πόσο εφικτή είναι η απόκτηση και η εφαρμογή ενός παιδαγωγικού υλικού όπως το Μοντεσοριανό;