Βρέθηκαν 69 αποτελέσματα   RSS     Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Παναγιώτης Ζούπας  (.) , Χρύσα Παπαδοπούλου  (.)

Ζούπας Παναγιώτης, Ιδιοκτήτης της Σχολής «Τούνελ της Σιωπής». “Πώς μάθαινα μικρός και πώς μαθαίνω τώρα”. Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία. “Nα αγαπάς" (Παντελής Θαλασσινός): τραγούδι με φωνή και νοηματική Παπαδοπούλου Χρύσα, Φλωράκη Μαρία, Τζίγκου Ευαγγελία, Σιάνα Πολυξένια, Κωνσταντινίδου Ειρήνη, Αγγέλη Εβελίνα, Φυρινίδου Αναστασία. "Τούνελ της σιωπής”: τραγούδι με φωνή και νοηματική.
2018-06-01 00:18:57 106

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μ. Πουρνάρη  (.) , Κ. Κώτσης  (.) , Κ. Τριανταφυλλίδης  (.) , Π. Μπαμίδης  (.)

Πουρνάρη Μ. Η διαθεωρητική αναγωγή του νοητικού στο νευροεπιστημονικό επίπεδο: Είναι δυνατή η αυτονομία των νοητικών φαινομένων από το νευροφυσιολογικό τους υπόβαθρο; Κώτσης Κ. Σχέση του δείκτη νοημοσύνης μαθητών Δημοτικού με τις αντιλήψεις τους για την έννοια της δύναμης. Η καμπύλη μάθησης στην έννοια της δύναμης. Τριανταφυλλίδης Κ. Η βιοηθική διάσταση μελέτης του DNA εγκεφαλικών κυττάρων, καθώς και η δημιουργία εγκεφαλικών ιστών στο εργαστήριο από βλαστοκύτταρα Μπαμίδης Π. Διαδικασίες μάθησης και συναισθηματικής επεξεργασίας στον εγκέφαλο που μαθαίνει
2018-06-01 01:41:57 111
[Play] Διάλεξη 10 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2014-05-14 01:21:38 112
[Play] Διάλεξη 6 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Προληπτική φροντίδα σε ενήλικες
Εξάμηνο: 8o 2013-03-20 00:55:55 112
[Play] Διάλεξη 3 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ενδοοικογενειακή βία
Εξάμηνο: 8o 2013-02-20 01:42:31 113

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής)

Καλωσόρισμα – Χαιρετισμοί
2018-06-01 00:31:57 119

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Νίκα  (.) , Φ. Ευαγγέλου  (.) , Ε. Ντέτσικα  (.) , Ι. Φριτζαλάς  (.)

Νίκα Γ. Η συμβολή της Μουσικοθεραπείας στη νευρολογική αποκατάσταση ενηλίκων ασθενών με προσβαλλόμενο ή τραυματισμένο εγκέφαλο . Ευαγγέλου Φ. Η χρήση της μουσικής και της μουσικοθεραπείας στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου, του νεογνού και κατά τη διάρκεια των πρώτων χρόνων της ζωής του παιδιού. Ντέτσικα Ε. "Συντονίζοντας" το αυτί ο εγκέφαλος μαθαίνει καλύτερα. Φριτζαλάς Ι. Ηγεμών Νους - Από την στατική λογική στην κβαντική νοημοσύνη
2018-06-03 01:48:22 119

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Μαρία Ευθυμίου  (.)

Μαρία Ευθυμίου, Βραβείο εξαίρετης πανεπιστημιακής διδασκαλίας 2013, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Ιστορικό παράδοξο: Θρησκευτικές βάσεις του Φιλελευθερισμού και του Κομμουνισμού του 19ου αιώνα. 500 χρόνια από την έναρξη τής Θρησκευτικής Μεταρρύθμισης και 100 από την Ρωσική Επανάσταση.
2018-06-01 01:44:08 120
[Play] Διάλεξη 5 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Προληπτική φροντίδα σε ενήλικες
Εξάμηνο: 8o 2013-03-04 01:28:27 123
[Play] Διάλεξη 9 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαχείριση ηλικιωμένου ασθενή
Εξάμηνο: 8o 2014-03-05 01:11:17 124

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Βοζαΐτης  (.) , Ε. Τσουμάνης  (.) , Γ. Δημητρόπουλος  (.) , Χ. Χασιώτης  (.) , Π. Μαργαρίτη  (.) , Β. Ανδρούτσου  (.)

Βοζαΐτης Γ. Όταν ο εγκέφαλος «καίγεται»: Όψεις της καθημερινής μάθησης των διευθυντών σχολικών μονάδων. Τσουμάνη Ε. Είμαι στην τάξη και βλέπω πως σκέφτονται, διδάσκω με όλες τις αισθήσεις. Δημητρόπουλος Γ., Παπαδόπουλος Π. Πώς να τριπλασιάσετε την ταχύτητα αφομοίωσης της ύλης. Χασιώτης Χ. Παθολογικές μορφές μάθησης και το Σύνδρομο Επίκτητης Διανοητικής Ανεπάρκειας (ΣΕΔΑ). Μαργαρίτη Π. Εκπαίδευση με βάση νευροαπεικονιστικά δεδομένα του εγκεφάλου: Πώς μαθαίνει το παιδί; Ο εγκέφαλος είναι κοινωνικός, η μάθηση συνεργατική. Αφήστε τους μαθητές να απαντούν λάθος. Το στρες αναστέλλει τη διαδικασία μάθησης. Ο ύπνος πανίσχυρος βοηθός της μνήμης. Ανδρούτσου Β., Ζώη Ε. Κατανοώντας τον εγκέφαλο των χαρισματικών.
2018-06-01 01:39:23 126
[Play] Διάλεξη 2 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ημερίδα (μέρος 2ο)
Εξάμηνο: 4o 2014-05-17 02:29:14 128
[Play] Διάλεξη 11 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2014-05-20 01:33:58 129
[Play] Διάλεξη 7 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαγνωστική προσέγγιση στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2013-03-27 00:33:35 129

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Νάσιος  (.) , Β. Παπαδιώτη - Αθανασίου  (.) , Ι. Πρελορέντζος  (.) , Γ. Δημολιάτης  (.) , Κ. Τσίτου  (.)

Νάσιος Γ. Πώς ο εγκέφαλος μαθαίνει (και ξαναμαθαίνει) να μιλά: λειτουργική νευροανατομία του λόγου και μαθήματα από τη νευροαποκατάσταση της αφασίας. Αθανασίου Κ. Πραγματοποιώντας αλλαγές μέσα από τη χρήση θετικής γλώσσας. Η προσέγγιση του NLP. Παπαδιώτη-Αθανασίου Β., Τσίτου Ε. Ψυχοθεραπεία και εγκέφαλος: Η ψυχοθεραπεία αλλάζει τη δομή και τα νευρωνικά δίκτυα του εγκεφάλου. Πρελορέντζος Ι. Η σχέση του εγκέφαλου με τη συνείδηση σύμφωνα με τον Henri Bergson. Δημολιάτης Γ. Η κατάργηση των πανελλήνιων εξετάσεων προαπαιτούμενο εξόδου της χώρας από την Κρίση: Νευροφυσιολογικά η μη μάθηση είναι αδύνατη: καμιά εξέταση του μαθητή δεν χρειάζεται (μόνο του δασκάλου)
2018-06-02 01:34:10 130

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Π. Αναστασόπουλος  (.) , Φ. Γκούτη  (.) , Δ. Κουκλίδου  (.) , Μ. Ηγουμενίδης  (.) , Α. Λάζου  (.)

Αναστασόπουλος Π. Το σύνδρομο Down (τρισωμία 21) ως περίπτωση μη μανθάνοντος εγκεφάλου. Γκούτη Φ., Καραγκιοζάκη Α., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Τα Γνωστικά Ελλείμματα Κοριτσιών με Σύνδρομο Turner και οι Επιπτώσεις στη Μάθηση. Κουκλίδου Δ., Παπαγιαννίδου Δ., Μαλεγιαννάκη Α.-Χ. Το πρότυπο των ψυχογλωσσολογικών και γνωστικών αδυναμιών σε παιδιά με σύνδρομο Williams. Ηγουμενίδης Μ. Λειτουργικές ελλείψεις και λειτουργικά πλεονάσματα του εγκεφάλου: αναφορές στο έργο του Oliver Sacks (1933-2015). Σακελλαριάδης Α., Λάζου Α. Συνείδηση και Μορφή: Μια φιλοσοφική προσέγγιση με έμπρακτα παραδείγματα
2018-06-02 01:33:29 143
[Play] Διάλεξη 4 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ανακοίνωση της διάγνωσης μιας σοβαρής νόσου
Εξάμηνο: 8o 2013-02-25 01:39:36 147
[Play] Διάλεξη 2 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Σχέση Γιατρού-Ασθενή
Εξάμηνο: 8o 2013-02-19 01:18:46 149
[Play] Διάλεξη 12 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Διαχείριση ασθενών που λαμβάνουν πολλαπλα φάρμακα
Εξάμηνο: 8o 2014-05-21 01:20:59 150

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γ. Βρυώνης  (.) , Ε. Τύμπα  (.) , Β. Καραβίδα  (.) , Α. Χαρίσης  (.)

Τύμπα Ε. Μητρικός θηλασμός και ανάπτυξη του εγκεφάλου. Καραβίδα Β. Ο ρόλος των θρεπτικών συστατικών στην ανάπτυξη του εγκεφάλου των παιδιών. Χαρίση Α. Συμβολικές διαστάσεις του μητρικού θηλασμού
2018-06-01 00:41:25 179
Top