Βρέθηκαν 69 αποτελέσματα   RSS     Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ [X]   Αφαίρεση Όλων [X]

 

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Κ. Τσιούρης  (.) , Α. Ντέμου  (.)

Τσιούρης Κ., Κονιτσιώτης Σ., Κουτσούρης Δ., Φωτιάδης Δ. Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για την Ανίχνευση Επιληπτικών Κρίσεων. Ντέμου Α., Τριπολίτη Ε., Μαργαρίτη Π., Αργυροπούλου Μ., Φωτιάδης Δ. Μοντελοποίηση Λειτουργικών Διεργασιών του Εγκεφαλικού Ιστού
2018-06-03 00:39:19 60

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Χ. Χασιώτης  (.)

Χασιώτης Χ. Παιγνίδια Λογικής Σκέψης για όλους. Εργαστήριο
2018-06-02 01:06:26 70
[Play] Διάλεξη 5 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Φοιτητικές παρουσιάσεις / επίκαιρη βιβλιογραφία
Εξάμηνο: 4o 2013-04-17 01:56:53 80
[Play] Διάλεξη 4 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Φοιτητικές παρουσιάσεις / επίκαιρη βιβλιογραφία
Εξάμηνο: 4o 2013-04-12 01:34:41 82
[Play] Διάλεξη 7 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

παρουσίαση DNA microchip / Lab course & quantitative PCR. Μεταδιδακτορικός φοιτητής Κατερίνα Σουπσανά / παρουσίαση FACS (fluorescence activated cell sorter). Κολαίτης Βαρθολομάτος. Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο, Αιματολογικό Τμήμα. / Ιδιοπαθής πνευμονική ίνωση - Γιωτάννα Δαλαβάγκα
Εξάμηνο: 4o 2013-05-14 01:57:47 84
[Play] Διάλεξη 6 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Φοιτητικές παρουσιάσεις / επίκαιρη βιβλιογραφία
Εξάμηνο: 4o 2013-04-23 02:44:10 84
[Play] Διάλεξη 10 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Identifying novel therapeutic targets for tumors with dysregulated PI3K & mTOR signaling - Aristotelis Astrinidis / Ερευνητική προσέγγιση διαταραχών του ΚΝΣ - Κατερίνα Αντωνίου
Εξάμηνο: 4o 2013-07-05 02:07:58 86
[Play] Διάλεξη 9 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Μοριακή βάση ψυχιατρικών διαταραχών - Κατερίνα Αντωνίου / Φαρμακολογία & Φαρμακοθεραπεία & Νευροεπιστήμες - Κατερίνα Αντωνίου
Εξάμηνο: 4o 2013-07-05 02:52:18 88

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Π. Αναστασόπουλος  (.) , Ι. Μαρή  (.)

Αναστασόπουλος Π. Από τη σύλληψη έως τη γέννηση: Υπερηχογραφική ανατομία του μανθάνοντος εμβρυϊκού εγκεφάλου. Η διαδικασία του τοκετού ως μέσου διατήρησης του εμβρυϊκού εγκεφάλου. Μαρή Ι. Μαθαίνει ο Εγκέφαλος του εμβρύου; Τι και Πώς;
2018-06-02 01:22:05 88

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Γιάννης Δημολιάτης  (.) , Α. Δόση  (.)

Γιάνης Δημολιάτης: Απολογισμός 1ου Διεπιστημονικού Συμποσίου "ΠΜΕ" . Παναγιώτης Μπαμίδης: Προγραμματισμός 2ου Διεπιστημονικού Συμποσίου "ΠΜΕ"
2018-06-03 00:11:46 89

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Ε. Πετροπούλου  (.) , Μ. Νταλούκα  (.) , Σ. Μαντζούκας  (.) , Θ. Γκόγκας  (.) , Α. Ντανίκα  (.) , Ε. Μαστορίδου  (.) , Γ. Σαχανίδου  (.) , Κ. Σκάνδαλου  (.) , Π. Μερτζανίδης  (.)

Ντανίκα Ά., Μαστορίδου Ε., Σαχανίδου Γ., Σκάνδαλου Κ., Π. Μερτζανίδης, Βελογιάννη Λ., Δημολιάτης Γ. Εξετάσεις κλειστού ή ανοιχτού βιβλίου; Βιώματα από πρόσφατη ταυτόχρονη εφαρμογή τους Πετροπούλου Ε., Τσαγκάρης Χ. Η συμβολή της παρεγκεφαλίδας στην εκμάθηση του πολιτισμού: Πώς η επανάληψη έγινε μητέρα της γνώσης. Νταλούκα Μ. Εγκέφαλος και Πνεύμονας: Ένας επικίνδυνος διάλογος. Μαντζούκας Σ. Η εξέλιξη της μετατεχνοκρατικής γνώσης για επαγγελματίες υγείας μέσω της αναστοχαστικής μάθησης. Γκόγκας Θ. Εκπαιδευτική και Πολιτική Διγλωσσία.
2018-06-03 01:31:59 90
[Play] Διάλεξη 12 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

What’s new in Endocrinology: Drugs and diagnostic pitfalls 12/5/2014 - Στέλιος Φουντουλάκης / Activation pathway of Src kinase reveals intermediate states as targets for drug design - Panagiota Georgoulia
Εξάμηνο: 4o 2014-05-13 01:39:24 91
[Play] Διάλεξη 8 (Τατσιώνη Αθηνά Λέκτορας)

ΓΕΝΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Λήψη κλινικής απόφασης στην Γενική Ιατρική
Εξάμηνο: 8o 2013-05-20 01:45:55 92
[Play] Διάλεξη 13 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

In Vivo Role of the Local Hemodynamic Environment in Coronary Atherosclerosis: Bench-to-Bedside Translation - Michail Papafaklis / ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΜΒΡΥΟΝΙΚΩΝ ΒΛΑΣΤΙΚΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ ΠΡΟΣ ΚΑΡΔΕΙΑΓΓΕΙΑΚΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΚΥΤΤΑΡΩΝ - Violette Maltabe / the end assesement
Εξάμηνο: 4o 2014-05-15 02:12:35 92
[Play] Διάλεξη 11 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ligament tissue engineering and its potential role in Anterior Cruciate Ligament (ACL) reconstruction - Dimitrios Kouroupis / Πολυπαραγοντικά νοσήματα & Συγγενείς ανωμαλίες του ουροποιητικού συστήματος (πειραματική προσέγγιση) - Artemis Mitsioni / Το δυναμικό γένωμα: μελέτη του φαινομένου της ρετρομετάθεσης & φυσιολογικός ρόλος των ρετροτρανσποζονίων - dimitris noutsopoulos
Εξάμηνο: 4o 2014-03-14 02:17:13 96
[Play] Διάλεξη 3 (Φράγκου-Λαζαρίδη Μαρία Καθηγήτρια )

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Φοιτητικές παρουσιάσεις / επίκαιρη βιβλιογραφία
Εξάμηνο: 4o 2013-04-12 00:52:09 97

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Στ. Μπαλογιάννης  (.) , Γ. Παπαντωνίου  (.)

Μπαλογιάννης Στ. Αι δενδριτικαί συνάψεις και η συμβολή των εις την μάθησιν. Η εμπειρία εκ της νόσου του Alzheimer. Μελέτη διά της μεθόδου του Golgi και του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου. Παπαντωνίου Γ., Μωραΐτου Δ., Ντίνου Μ., Κατσαδήμα Ε., Σαββίδου Ε. Ελέγχοντας την υπόθεση της «ρετρογένεσης» μέσω της σύγκρισης της λανθάνουσας δομής τεσσάρων ψυχομετρικών δοκιμασιών ανάμεσα σε τυπικώς αναπτυσσόμενα παιδιά και νοητικά υγιείς ηλικιωμένους: Προκαταρκτική μελέτη
2018-06-02 00:50:11 97
[Play] Διάλεξη 8 (Μαρία Φράγκου-Λαζαρίδη)

ΒΙΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Μοριακές Νόσοι & Κυστική Ίνωση - Άννα Χάλλα / Μελέτη των μονοπατιών ενδο και εξω κυττάρωσης με τεχνικές μικροσκοπίας - Savvas Christoforidis
Εξάμηνο: 4o 2013-11-16 01:48:25 99

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Δημήτρης Βαρτζιώτης  (Συγγραφέας)

Δημήτρης Βαρτζιώτης (συγγραφέας), Όλγα Ζήση (σκηνοθέτης), Γιάννης Θωμάς (ηθοποιός), Στέλιος Νίνης (ηθοποιός): Anacarbit (αποσπάσματα) Συγγραφέας, Σκηνοθέτης, Ηθοποιοί: Συζήτηση
2018-06-02 00:48:51 100

Πώς Μαθαίνει ο Εγκέφαλος; (2018),  Σχολή ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ

Υπεύθυνος: Δημολιάτης Ιωάννης  (Αναπληρωτής Καθηγητής),  Τμήμα ΙΑΤΡΙΚΗΣ

Ομιλητές:  Β. Κούτρας  (.) , Π. Στράτη  (.) , Ν. Καμπύλης  (.) , Γ. Τσαπαρλής  (.) , A. Σακαρετσάνου  (.)

Κούτρας Β. Το βιολογικό υπόβαθρο των προγραμμάτων κοινωνικής συναισθηματικής μάθησης στα παιδιά. Στράτη Π.,Σακελλαρίου Μ., Αναγνωστοπούλου Ρ. Διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις για τη συνεκπαίδευση παιδιών με τυπική και μη τυπική ανάπτυξη. Καμπύλης Ν. Η διεργασία της συναισθηματικής μνήμης, ως εργαλείο μάθησης ή μαθησιακού μετασχηματισμού, στη βάση της λειτουργικής συνεργασίας του συναισθηματικού παλίμψηστου της Αμυγδαλής και του Νεοφλοιού. Τσαπαρλής Γ., Σταμοβλάσης Δ. Σπουδαστές με υψηλές ικανότητες και επιδόσεις στην επίλυση προβλημάτων φυσικών επιστημών και σε άλλα ανώτερης τάξης γνωσιακά έργα: Ο ρόλος επιλεγμένων ψυχομετρικών μεταβλητών. Σακαρετσάνου Ά.-Κ, Πατσιά Α., Μπιζιργιάννη Β., Μπακόλα Μ., Κατσαρός Ε., Κούτρας Β., Δημολιάτης Γ., Γελαστοπούλου Ε. Πώς μάθαμε ό,τι μάθαμε: ένα βιωματικό διήμερο χωρίς εξετάσεις αρχίζοντας το μεταπτυχιακό Δημόσιας Υγείας Πανεπιστημίου Πατρών.
2018-06-02 01:31:36 105
Top